1

اسیدپاش عاشق در “ماه عسل”!!!+عکس

سینماژورنال: احسان علیخانی هر چقدر که در سالهای گذشته توانسته بود “ماه عسل” اش را به یکی از برنامه های تاثیرگذار ماه رمضان بدل کند اما امسال بدجوری بدشانسی آورده است.

به گزارش سینماژونال بدشانسی از همان شب اول ماه رمضان و اجرای اولین قسمت “ماه عسل” رخ داد؛ احسان زوجی را به برنامه خود دعوت کرده بود که در اقدامی عجیب شوهر برای اثبات عشق به همسر، خود را از بالای یک ساختمان به پایین انداخته بود.

حضور همین زوج عجیب و به‌نظر دارای اختلال روحی در “ماه عسل” کافی بود که انتقادات علیه علیخانی آغاز شود و در ادامه نیز صحبتهایی درباره بودجه مصوب برای تولید برنامه رسانه ای شده و علیخانی حسابی آچمز شود.

در این بین علاوه بر حجم متنابهی لطیفه ها درباره “ماه عسل” که گروههای اجتماعی را درنوردید هرازگاه تصویرسازیهایی طنزآلود درباره این برنامه نیز در رسانه ها انجام شد.

یکی از تازه ترین تصویرسازیهای طنازانه در روزنامه “قانون” منتشر شده است. در این تصویرسازی قکاهی که مثلا وب سایت غیررسمی برنامه “ماه عسل” را به تصویر می کشد تیتری بزرگ به این شرح آمده است: اسیدپاش عاشق در برنامه “ماه عسل”: از کرده ام پشیمان نیستم و برای عشق هر کاری می کنم!!!

تیتر دوم این تصویرسازی شوخ طبعانه نیز درباره انجام عمل پیوند کلیه در “ماه عسل” است!!!

ماه عسل
شوخی با “ماه عسل”