1

استقبال مخاطبان از اکران ویژه “خشکسالی و دروغ” در بولینگ عبده!+عکس

سینماروزان: شب گذشته اکران مردمی فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» با حضور عوامل فیلم و جمع کثیری از مردم در سینما جوان(بولینگ عبده سابق) برگزار شد.

به گزارش سینماروزان پدرام علیزاده (کارگردان) و مهدی محرابی (بازیگر) “خشکسالی و دروغ” در این اکران حضور داشتند و با علاقه مندان عکس یادگاری گرفتند. این اکران در بزرگترین سالن سینمای جوان با ظرفیت 350 نفر برگزار شد که به دلیل ازدحام جمعیت برخی روی زمین به دیدن فیلم نشستند.

 «خشکسالی و دروغ» علیرغم تحریم حوزه هنری توانسته است به فروش دومیلیارد و پانصد میلیون تومان دست یابد و اکرانش همچنان به سرگروهی پردیس زندگی ادامه دارد.

از دیگر هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند می توان به دکتر محمدهادی کریمی، آرمان درویش و مریم کاویانی اشاره کرد.

محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم، خاطره اسدی، مهدی حسینی نیا، سمانه اسماعیلی، نیما راد، فرشاد میرزایی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی، زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی و صدف فانی . از بازیگران دومین فیلم پدرام علیزاده هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شک و تردیدها و دروغ‌ها و پنهانکاری‌های دو مرد و دو زن منجر به اتفاقی می‌شود. داستان این فیلم بر اساس نمایشنامه خشکسالی و دروغ نوشته محمد یعقوبی نوشته شده است.

خشکسالی و دروغ
خشکسالی و دروغ