1

مهناز افشار: من هم یک نوزاد هستم!+عکس

سینماژورنال: انتقاد از یکی از اظهارنظرات علی اکبر هاشمی رفسنجانی که درباره بعضی از انقلابیون فعلی گفته بود: «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند.» موجب آن شده است که در میان اصولگرایان کمپینی با عنوان “من یک روستایی هستم” به راه افتد.

به گزارش سینماژورنال حالا یکی از رسانه های اصلاح طلبان کوشیده با زبان طنز پاسخ کمپین مربوطه را بدهد.

سایت اصلاح طلب “انتخاب” با اشاره به صحبتهای علی مطهری که اخیرا گفته بود: «به یکی از افراد که به آقای هاشمی توهین می کرد گفتم، زمانی که این‌ها در زندان شکنجه می‌شدند، شما پستانک در دهانت بود» با زبان طنز به موجی از اعتراضات و کمپین‌هایی(!!!) اشاره کرده که بواسطه این اظهارنظرات در فضای مجازی به راه افتاده است.

براساس مشاهدات خبرنگار طناز “انتخاب” مردم در فضای مجازی و شبکه های مختلف اجتماعی با هشتگ #من_یک_نوزاد_هستم و من_هم_یک_نوزاد_هستم و #من_یک_نوزاد_پستانک_به_دهان_هستم همچنان در حال اعتراض به این گفته او هستند.

این سایت ادامه داده که تهیه کنندگان این هشتگ ها که عمدتاً شامل والدین نوزادان می شود ، اعلام کرده اند که دکتر علی مطهری قصد داشته به نوزادان توهین کند.

این رسانه اصلاح طلب از ابن خبر داده که در عین حال، صاحبین داروخانه ها نیز نسبت به این بخش از سخنان مطهری که به «پستانک» اشاره کرده ، اعتراض کرده اند و معتقدند این بخش از سخنان وی، مصداق بارز توهین به پستانک فروشی ها (داروخانه ها) و استفاده کنندگان از آن (نوزادان) است.

تصویر ساختگی مهناز افشار

جالب و تعجب برانگیز اینکه این رسانه تصویری از مهناز افشار را با پلاکاردی که روی آن نوشته شده “من یک نوزاد هستم” ضمیمه مطلب طنز خود کرده!

البته که این تصویر هم کاملا ساختگی است و اثری از آن در صفحه اجتماعی مهناز افشار به چشم نمی خورد و اینکه این رسانه به خود اجازه داده از تصویر وی به نفع خود استفاده کند شاید ریشه داشته باشد در اتفاقات یکی دو سال اخیر زندگی افشار از خوانده شدن خطبه عقدش توسط رییس دولت اصلاحات تا تولد نوزادش در آلمان.

رسانه اصلاح طلب “انتخاب” نوزاددار شدن مهناز افشار را ربط داده به کمپین طنازانه خویش و البته به واسطه ادعاهای ایشان و همسرشان در علاقه به اصلاح طلبی به خود اجازه داده که با وی شوخی کند.

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش مهناز افشار به این شوخی چیست.

تصویر ساختگی رسانه اصلاح طلب از مهناز افشار
تصویر ساختگی رسانه اصلاح طلب از مهناز افشار