1

اسپانسر مخابراتی متمول مهران مدیری کم‌کاری خانه سینما را جبران کرد⇐استخدام رسمی طراح پوستر «برزخیها»-که به دسفروشی روی آورده بود-در اول‎مارکت!⇔حالا مدیرعامل ۱۱شغله خانه سینما می‌تواند با خیال راحتتر به فکر مسئولیت دوازدهم باشد؟!

سینماروزان: در حالی که در روزهای گذشته اخباری دردناک از اوضاع اقتصادی خراب یک عضو صنف سینما منتشر شده بود و پیش بینی میشد سران خانه سینما برای بهبود امور این عضو کاری انجام دهند اما خانه سینما به مانند همیشه جز انفعال در برابر این وضعیت خراب نشان نداد تا این اسپانسر متمول مهران مدیری باشد که کم کاری خانه سینما را جبران کند.

به گزارش سینماروزان منوچهر قاضی‌زاده نقاش قدیمی سردرهای سینماهای پایتخت که طراحی پوستر «برزخیها»ی ایرج قادری را برعهده داشته این اواخر به دلیل شرایط نامساعد مالی ناچار به دستفروشی شده بود و انتشار گزارش از وضعیت زندگی او این نیاز را ایجاد میکرد که سران خانه سینما به سراغش روند اما این اتفاق نیفتاد و به جایش «اول مارکت» از سامانه های اپراتور اول تلفن همراه وابسته به مخابرات قاضی زاده را استخدام کردند.

«اول مارکت» که در تولید «ساعت 5عصر» و «دورهمی» مهران مدیری به عنوان سرمایه گذار حضور داشته قاضی زاده را به طور رسمی استخدام کرده و در اولین پروژه از او خواسته اند پوستری برای «ساعت5عصر» به سبک آثار قدیمی طراحی کنند.

اینکه یک اسپانسر ارتباطی کم کاری خانه سینما را جبران کند هرچند میتواند اقدامی تبلیغاتی قلمداد شود اما به هر حال الگویی است برای حلقه بالادستی خانه سینما و بخصوص مدیرعامل آن که اخیرا همزمان با هم صاحب 11 مسئولیت مختلف شده که برای یک سال هم که شده قید برپایی جشنهای رنگارنگی که کمترین سودی به حال صنف ندارد را بزنند و به سراغ رسیدگی به وضعیت رفاهی تراژیک بدنه ای بروند که مدام از کمبودها مینالند.

منوچهر قاضی زاده در کنار بساطش
منوچهر قاضی زاده در حال دستفروشی