1

از طرف یک کارگردان⇐برسد به دست مافیای اکران+عکس

سینماژورنال: هرچند هنوز کسی به درستی نمی‌داند که “مافیای اکران” یک شخص است یا یک گروه اما اغلب سینماگرانی که با اکران آثارشان در سینماها برخورد کرده‌اند در توجیه مشکلات پیرامون اکران آثار از این عبارت که در دستور زبان فارسی یک ترکیب اضافی به شمار می‌رود استفاده کرده اند.

به گزارش سینماژورنال در تازه‌ترین مورد احمد رمضان‌زاده کارگردان جوانی که این روزها “حکایت عاشقی”اش با محدودیت همه جانبه در اکران و تبلیغات شهری روبروست و حتی اجازه پخش تیزرهایش از تلویزیون هم داده نشده است در یکی از مطالب اجتماعی‌اش در کنار انتشار تصاویری از اکران فیلمش در نقطه صفر مرزی، چند جمله ای را خطاب به مافیای اکران نوشته است.

در این مطلب اجتماعی که با عنوان “برسد به دست مافیای اکران” منتشر شده است چنین می خوانیم:

سلام دست اندرکاران مافیای اکران! اینجا مریوانه؛ نقطه صفر مرزی. شهری که پر شده از علاقمندان سینمایی که خیلی خوب سینمای روز ایران و جهانو پیگیری میکنن.
همان طور که می بینید در مریوان هم “حکایت عاشقی” مواجه شد با اقبال مخاطبانی که با روح و جونشون با فضای داستانی فیلم ارتباط برقرار کردن و جالبه که هیچ کدوم هم به سبک شما دست اندرکاران مافیای اکران نگقتن چون “حکایت عاشقی” درباره خیانتهای زناشویی نیست! ارزش دیدن نداره.
اتفاقا استقبال شون از فیلم نشون داد که مخاطب ایرانی خسته از فیلمهای آپارتمانی دنبال تنوع ژانریه.

پی نوشت: مدیران سینمایی عزیز! پردیس سازی رو محدود به تهران نکنید. شهرستانهایی مثل مریوان هم نیاز به پردیس های سینمایی استاندارد دارن.

مطلب اجتماعی کارگردان حکایت عاشقی
مطلب اجتماعی کارگردان “حکایت عاشقی”