1

از جمشید آریا و ثریا قاسمی تا نیکی کریمی و مهدی سلطانی و امین حیایی و…⇐قدردانی چهره‌های سریال ضدفساد از جامعه پزشکی-درمانی

سینماروزان: در روزهایی که مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکنند و این بیماری نه فقط زندگی مردم بلکه حتی فعالیتهای فرهنگی و هنری را تحت الشعاع قرار داده است و همه نگاهها به سمت پزشکها و پرستارهاست، شماری از فعالان سینما و تلویزیون که درگیر سریال “آقازاده” با مضمونی ضدفساد اقتصادی برخی آقازادگان هستند به بزرگان سینما و تلویزیون خداقوت گفتند.

مجموعه عوامل سریال “آقازاده” به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی با انتشار یک متن در صفحه اجتماعی سریال به پرستاران و کادر پزشکی و درمانی خداقوت گفتند.

در این متن آمده است: دل تک تک ما به شما گرم است. دل تک تک ما پیش شماست. قدردان ایثار و زحمات بی وقفه پرستاران، پزشکان و همه کادر بهداشت و درمان کشور هستیم. خداوند حافظتان باشد که حافظ مردمید.

پای این متن، نام چهره‌هایی مختلف به چشم میخورد از جمله : امین تارخ، جمشید هاشم پور، امین حیایی، امیر آقایی، نیکی کریمی، سینا مهراد، کامبیز دیرباز، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سامیه لک، سعید داخ و …