1

ارتقای شغلی نویسنده فیلم ضدّفتنه «ماه گرفتگی»

سینماروزان: آخرین اثر سینمایی مربوط به انتخابات88 با عنوان «ماه گرفتگی» بعد از رونمایی پرحاشیه در جشنواره فجر همچنان پشت خط اکران مانده و معلوم نیست اصلا به اکران امسال می رسد یا نه.

به گزارش سینماروزان مسعود اطیابی کارگردان این فیلم ضدّفتنه فرسنگها دورتر از ایران و کیلومترها دورتر از فضای ایدئولوگ «ماه گرفتگی» در برزیل مشغول ساخت یک کمدی-تجاری با نام «من اینجا چی میخوام» شده است و ادامه فعالیت هادی انباردار تهیه کننده این فیلم هم مشخص نیست که آیا به عنوان تهیه کننده پروژه های ارگانی فعالیت خود را ادامه خواهد داد یا مانند اطیابی گریزی میزند به دل سینمای بفروش.

با این حال مهدی آذرپندار نویسنده «ماه گرفتگی» که سابقه چندانی هم در سینما ندارد ارتقای شغلی گرفته است و رئیس‌ مرکز تخصصی فرهنگی بسیج شده است.

آذرپندار زودتر از حد تصور از فعالیت نوشتاری در برخی رسانه های اصولگرا به عضویت در شورای فیلم‌نامه نویسی صداوسیما و دبیری شورای عالی فیلم بسیج رسید و پس از آن نیز مدیریت اداره فیلم و نمایش بسیج به وی واگذار شد.

حالا نیز آذرپندار به عنوان رییس مرکز تخصصی فرهنگی بسیج معرفی شده و با این سیر صعودی هیچ بعید نیست که در سالیان آینده او را در رأس مدیریت یکی از ارگانهای فرهنگی موسوم به ارزشی ببینیم.