1

ادعای یک مجری تلویزیون در پرهیز از کلیشه گرایی

سینماروزان: مجري برنامه «امروزي ها» با تاکيد بر اين مساله که در اين برنامه به دغدغه هاي اجتماعي، فرهنگي و … جوانان پرداخته مي شود، اعلام کرد از دغدغه هاي کليشه اي پرهيز کرديم و تلاش مي کنيم حرف جوانان را با شيوه جديدتر بيان کنيم.

پدرام کريمي، مجري برنامه «امروزي ها» در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين که خودتان نويسنده هستيد، آيا در انتخاب موضوعات برنامه همم مشارکت داريد يا نه؟ گفت: من هم به سهم خودم سعي مي کنم مواردي را که به ذهنم مي رسد، حتما مطرح کنم. گرچه هر هفته به يک موضوع مي پردازيم، ولي اين طور نيست با تمام شدن هفته، آن موضوع رها شود؛ بلکه از زواياي مختلف مورد بررسي قرار مي گيرد. موضوعات برنامه امروزي ها در يک مسير قرار دارد و تلاش مي کنيم نظر مخاطبان را جلب کنيم.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال یکی از موضوع‌های ثابت این برنامه، فضای مجازی است و برخی مواقع سو‌ژه‌های دیگر در راستای همین سوژه‌های ثابت قرار می‌گیرد. برای مثال وجدان کاری يا اشتغال که سوژه یکی از برنامه‌هایمان بود را در فضای مجازی بررسی کردیم. برنامه «امروزي ها» براي مخاطبان جوان نسخه نمي پيچيد، بلکه تلاش مي کنيم راه حل ها را در اختيار جوانان قرار بدهيم و آنها خودش به نتيجه برسند که چه چيزي درست بوده و چه کاري اشتباه است.

اين مجري با اشاره به اينکه در برنامه «امروزي ها» به دغدغه هاي کليشه اي پرداخت نمي شود، توضيح داد: اين برنامه به دغدغه هاي اجتماعي، فرهنگي و … جوانان مي پردازد و وقتي موضوعی در برنامه مطرح می‌شود آن را با حضور مهمان‌‌های مختلف بررسی  مي کنیم تا ببينيم هر يک از اقشار جامعه ازچه زاويه اي به آن موضوع نگاه مي کنند.

وي در پايان گفت: در مجموع سعي مي کنيم از زوايايي وارد شويم که کمتر به آن توجه شده است. برنامه صاحب اتاق فکر است و تيم توليد از تهيه کننده گرفته تا کارگردان، سردبير و … تلاش دارند تا برنامه براي جوانان جذابيت لازم را داشته باشد.