1

ادعای یک آقازاده اصولگرا که پرسشهایی جدی درباره چگونگی صدور مجوز تهیه‌کنندگی‌اش وجود دارد⇐اگر می‌خواستم از امتیاز آقازادگی استفاده کنم فیلمم در جشنواره بود!!

سینماروزان: عباس نادران آقازاده الیاس از چهره های مطرح اصولگرایی تازه ترین آقازاده‌ایست که به سینما راه پیدا کرده است؛ آقازاده نادران به عنوان تهیه کننده فیلمی به نام «شاه کش» ظاهر شد که هیأت انتخاب جشنواره سی و ششم آن را حائز کیفیت حضور در بخش مسابقه تشخیص نداد.

به گزارش سینماروزان آقازاده نادران که پرسشهایی جدی در چگونگی صدور پروانه ساخت و مجوز تهیه کنندگی برای وی وجود دارد به تازگی مدعی شده که از امتیاز آقازادگی برای حضور در سینما استفاده نکرده است!!!

آقازاده نادران با ردّ استفاده از امتیازات پدرش برای حضور در سینما به «ایلنا» گفت: بهترین دلیل برای آ‌نکه ثابت شود من از امتیازات آقازادگی و پدرم برای حضور در سینما استفاده نکرده‌ام همین وضعیت فیلم «شاه‌کش» است زیرا اگر مى‌خواستم از این امتیاز استفاده کنم قطعا الان فیلم «شاه‌کش» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

آقازاده نادران بدون اینکه بگوید چگونه حائز دریافت پروانه تهیه کنندگی شده ادامه داد: فیلم «شاه‌کش» دومین فیلمی است که من برای آن پروانه ساخت گرفتم و قبل از آن برای فیلم «بندباز» پروانه ساخت گرفته بودم اما امکان ساخت آن فیلم به دلیل تأمین نشدن شرایط مالى فراهم نشد.

آنچه آقازاده نادران درباره پروانه گرفتن برای «بندباز» و به تولید نرسیدن آن گفته نه تنها پرسشهای حول چگونگی صدور پروانه تهیه‌کنندگی برای او را کم نمی‌کند که دامنه بیشتری از پرسشها را پیش‌رو می‌گذارد و از جمله اینکه با احتساب صدور پروانه برای پروژه ای به نام «بندباز» که به تولید نرسیده، چگونه مجددا برای پروژه دیگری از ایشان پروانه صادر شده است؟