1

ادعای کیهان درباره واکسن‌دزدی سرمایه‌گذار یکی از آثار پربازیگر جشنواره فجر!!

سینماروزان: روزنامه کیهان در خبری ادعا کرد که سرمایه‌‌گذار یکی از آثار جشنواره اخیر فجر، اقدام به واکسن دزدی و تزریق آن به شماری از سلبریتی‌ها نموده است.

عین خبر کیهان را در ادامه بخوانید:

در حالی ‌که بسیاری از مردم و گروه‌های اصلی هنوز موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند و نوبت‌بندی شده‌اند، مدیر یک نهاد سینمایی در پیامی ‌محدود و غیرعمومی از صنوف سینمایی دعوت کرد طی مذاکرات صورت‌گرفته در یک محل معین حاضر و واکسن دریافت کنند!

رفتاری که بی‌تردید منشأ و ریشه آن در اسفندماه سال گذشته و با درخواست عجیب و نامتعارف یکی از سازمان‌های مربوطه برای تزریق واکسن آن‌هم به‌صورت غیرقانونی و خلاف اخلاق برای اهالی سینما صورت پذیرفته بود و با واکنش‌های بسیاری از سوی مردم و اصحاب رسانه روبه‌رو شد.

گفتنی است، این رویه درخصوص برخی سینماگران نیز مسبوق به سابقه بوده به‌طور مثال، طی پیگیری‌های صورت‌گرفته چندی پیش سرمایه‌گذار یکی از آثار پرحاشیه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر که صاحب یکی از مراکز درمانی نیز هست با اختصاص غیرقانونی سهمیه کادر درمانی به برخی از چهره‌های سینمایی و محفلی آنها را واکسینه کرده است.

لازم به توضیح است اسامی ‌هنرمندانی که به‌واسطه چنین سرمایه‌گذاری در آن مرکز درمانی واکسینه شدند در اختیار روزنامه کیهان و محفوظ است.