1

ادعای غریب یک تهیه‌کننده‌ درباره ماجرای احضار به دادسرای فرهنگ و رسانه

سینماژورنال: احضار تهیه کنندگانی که تیزرهایشان از شبکه های ماهواره ای پخش می شود به دادسرای فرهنگ و رسانه و واقعه نگاری کاملی که یکی از تهیه کنندگان از این اتفاق ارائه داد(اینجا را بخوانید) موجب آن شده است که رسانه های مختلف هم تحلیلهای خاص خود را در این باره داشته باشند.

به گزارش سینماژورنال از جمله این رسانه ها روزنامه اصولگرای “صبح نو” است که در گزارشی درباره این اتفاق ادعایی را به نقل از یک تهیه کننده نوروزی بیان داشته است؛ ادعایی بر این مبنا که فقط تهیه کنندگان آثاری احضار شده اند که فیلمهایشان فروش فوق العاده ای داشته است.

سینماژورنال متن گزارش “صبح نو” در این باره را ارائه می دهد:

یکی از تهیه کنندگانی که در اکران نوروزی فیلم داشت و البته تیزر فیلمش از شبکه ماهواره ای جم هم پخش شده است ادعای جالب و در عین حال عجیبی را درباره احضار تهیه کنندگان بیان کرد.

این تهیه کننده که نخواست نامش فاش شود با اشاره به اینکه احضار مربوط به تمام تهیه کنندگانی بود که تیزرشان از جم پخش شده از این گفت آن دسته آثاری که فروش شان زیر یک میلیارد بود شامل احضار نشده‌اند.

این تهیه کننده که سابقه طولانی در سینما دارد البته این را هم گفت که گویا بناست برای جلوگیری از تکرار پخش تیزر آثار سینمایی از شبکه های ماهواره ای، جریمه های نقدی برای تهیه کنندگان درنظر گرفته شود!