1

ادعای عجیب مهرجویی درباره منبع الهام “کجایی؟” چاووشی⇐این قطعه برگرفته از فیلمنامه “سنتوری ۲” است

سینماژورنال: در حالی که دیروز خبر رسید داریوش مهرجویی به دلیل مشکل سرمایه‌گذار نتوانسته قسمت دوم “سنتوری” را کلید بزند(اینجا را بخوانید) امروز روزنامه “اعتماد” در گفتگویی که با این کارگردان داشته ادعایی عجیب را طرح کرده است.

به گزارش سینماژورنال این ادعا آن است که فیلمنامه “سنتوری2” منبع الهام ساخت قطعه معروف چاووشی برای سریال “شهرزاد” بوده است؛ منظور همان قطعه “کجایی” است با ترجیع بند “عزیزم کجایی دقیقا کجایی؟”

ابتدا متن گزارش “اعتماد” در این باره را بخوانید:

چندي پيش قطعه «كجايي» با صداي محسن چاووشي منتشر و با استقبال مخاطبان موسيقي اين خواننده و آهنگساز مواجه شد.

به گفته مهرجويي اين قطعه موسيقي برگرفته از فيلمنامه «سنتوري، مرد پاييزي» و جزو قطعاتي بوده است كه براي فيلمنامه اين اثر در نظر گرفته شده بود. مهرجويي در پاسخ به اين سوال باتوجه به اينكه اين قطعه موسيقي پيش‌تر منتشر شده است آيا بازهم امكان همكاري او با چاووشي در اين فيلم وجود دارد.

مهرجویی ضمن ابراز اميدواري از حضور چاووشي در اين فيلم مي‌گويد: «ما خيلي حس‌هاي مشتركي داريم و حضور او در فيلم و پرداختن به آن حس‌هاي مشترك اتفاق خوبي است.»

تهیه کننده “شهرزاد”: چاووشی “سنتوری2” را دوست نداشت

به گزارش سینماژورنال ادعاهای مهرجویی درباره منبع الهام “کجایی؟” در حالی بیان می شود که چندی پیش محمد امامی تهیه کننده “شهرزاد” به صراحت از عدم علاقه چاووشی به فضای فیلمنامه “سنتوری2” به عنوان اصلی ترین دلیل بر عدم همکاری دوباره میان این دو کارگردان حرف زده بود.(اینجا را بخوانید)

امامی گفته بود: محسن آن کار{سنتوری۲} را دوست نداشت. مثل بازیگری که جزو تاپ تن هاست و دوست ندارد در هر کاری حاضر باشد یعنی نام و نان را با هم یکی نمی کند.

تهیه کننده “شهرزاد” با رد شایعات مربوط به عدم توافق مالی چاووشی با مهرجویی بیان داشته بود: فکر می کنم کاملا مشخص بود که آنجا{سنتوری۲} چه موضوعیتی وجود داشته و اصلا بحث قیمت و… نبوده است.