1

ادعای رسانه دانشگاه آزاد ⇐ مجری زن “من و تو” مسئول آرای مردمی جشنواره فجر بوده!

سینماروزان: هک شدن صفحه اجتماعی سالومه سیدنیا مجری زن یک شبکه ماهواره‌ای و انتشار مراوداتی که وی با برخی سلبریتی‌های داخل و ازجمله ب.الف ، پ.پ ، الف.ژ ، ح.پ ، ت.م ، م.الف ، ش.ش ، ع.الف، ر.ص ، ع.الف ، ش.ص و… داشته درعین شگفتی مخاطبان، واکنش‌های تندی را هم از سوی رسانه‌های دست راستی موجب شده.

از جمله این رسانه‌ها، روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد است که در گزارشی مرتبط با این ماجرا مدعی شده سالومه سیدنیا، مسئول برگزاری بخش آراء مردمی در جشنواره فیلم فجر از طرف خانه سینما بوده است!

“فرهیختگان” نوشت: در روزهای اخیر برگه اینستاگرام یکی از مجریان زن شبکه فارسی زبان «من‌وتو» با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده هک شده است که صاحب این برگه سالومه سیدنیا بود.

این روزنامه ادامه داد: سیدنیا پیش از این در ایران به عنوان خبرنگار روزنامه‌های «ایران» و «زن» فعالیت داشت و پنج سال مسئول برگزاری بخش آراء مردمی در جشنواره فیلم فجر از طرف خانه سینما بود. او در آن دوره بازی در یکی از سریال‌های تلویزیون ایران را هم تجربه کرده بود. آنچه به این رویداد اهمیت ویژه‌ای داد و باعث تولید اخباری پیرامون آن شد، انتشار چت‌های خصوصی سیدنیا با بسیاری از هنرپیشه‌ها و خواننده‌های فعال در داخل کشور بود.

باید منتظر ماند و دید واکنش دست‌اندرکاران جشنواره فجر و همچنین هیات مدیره خانه سینما به این ادعاها چیست؟ اساسا اگر این ادعا، صحت داشته باشد مجری زن “من و تو” با کدام عقبه درگیر شمارش آرای مردمی فجر شده؟؟