1

ادعای تهیه‌کننده فیلمی با بازی مهدی هاشمی که متقاضی جشنواره شده⇐مسئولیت چندانی در قبال کیفیت فیلم ندارم!!!

سینماروزان: تهیه‌کننده یکی از آثار متقاضی حضور در جشنواره سی و نهم فیلم فجر، تلویحا از کیفیت فیلم، برائت جسته است؛ آن هم فیلمی که بازیگری با نام مهدی هاشمی در آن حضور دارد!!

غلامرضا آزادی فیلمبردار باسابقه سینمای ایران که به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم “طبقه یک و نیم” متقاضی حضور در جشنواره فجر است به خبرگزاری آنا گفت: من چندان علاقه‌ای به جشنواره ندارم و اگر هم می‌بینید فیلمم به جشنواره آمده به خاطر خود کارگردان است که فیلم را داده و دوست دارد کارش و خودش دیده شود. البته جوان است و حق هم دارد.

وی همچنین افزود: اگر قرار بود خودم فیلمبرداری “طبقه یک و نیم” را برعهده بگیرم، شاید آن را جور دیگری می‌ساختم. شرایط ولی شکل دیگری رقم خورد یعنی فیلمبردار با کارگردان گویا رفاقتی(!) کار کرده و هزینه‌ای نگرفته است.

غلامرضا آزادی با عباراتی که حکایت از عدم دیدن “طبقه یک و نیم” است(؟؟) تاکید کرد: من مسئولیت چندانی در قبال کیفیت این فیلم ندارم. حتی به دوستان گفتم بگذارید فیلم را ببینم(!!) و اگر کیفیت خوبی داشت، آن را به جشنواره فجر بدهید.

این تهیه‌کننده با انتقاد از نبود هیأت انتخاب در این دوره از جشنواره فجر گفت: در سینمای ما برای ساخت یک فیلم کلی مرحله اعم از تأیید فیلمنامه، لیست بازیگران، مجوز ساخت و نمایش و … قرار داده‌اند با این حال نمی‌دانم چطور به یکباره در جشنواره فجر، هیئت انتخاب را برمی‌دارند و حذف می‌کنند!

به گزارش سینماروزان مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، امیرمحمد متقیان، اسدالله یکتا، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی و رامتین پورقاسمیان همراه با مانی سقاباشی به‌عنوان بازیگر خردسال، ترکیب بازیگران “طبقه یک‌و نیم” هستند. فیلمی که یک فیلم اولی به نام نوید اسماعیلی به تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی آن را ساخته.

مهدی هاشمی+صحرا اسداللهی+طبقه+یک+و+نیم
مهدی هاشمی+صحرا اسداللهی+طبقه+یک+و+نیم