1

ادعای تهیه‌کننده‌ای که پوریا پورسرخ را مجری برنامه‌اش کرده⇐مخالف اجرای سلبریتی‌ها هستم ولی اولین سلبریتی که اصول و قواعد اجرا را رعایت کرده است، پوریاست!!

سینماروزان: درباره اجرای چهره‌های شناخته‌شده سینما در تلویزیون به‌اندازه مخالف، موافق هم وجود دارد.
موافقان از جبر زمانه و تعجیل در ارتباط‌گیری با مخاطب می‌گویند و مخالفان، از پیشینه تلویزیون که زمانی خود مجری پرورش می‌داد و حالا دست به دامان سینما شده که چهره‌هایش برای اجرا بیایند.

به گزارش سینماروزان در این میان اینکه تهیه‌کننده برنامه‌ای که مجریش یک سلبریتی است خود منتقد اجرای سلبریتی‌ها باشد جای تعجب دارد!

احسان ارغوانی تهیه‌کننده برنامه-مسابقه “ایرانیش” که اجرایش را پوریا پورسرخ برعهده دارد به “صبح نو” گفت: همیشه مخالف حضور سلبریتی‌ها بوده‌ام و الان هم مخالفم! حضور یک سلبریتی را به‌عنوان مجری اشتباه می‌دانم.

تهیه‌کننده “ایرانیش” در چرایی انتخاب پوریا پورسرخ به‌عنوان مجری گفت: در بین موارد مختلف یکی از گزینه‌هایی که داشتیم انتخاب سلبریتی بود. اما باتوجه به اینکه هدف من دیده شدن برنامه بود و به قول خودتان خیلی از نوجوانان امروز به راحتی با بازی‌های قدیمی ارتباط نمی‌گرفتند این انتخاب را انجام دادم. من باید مخاطب را ابتدا مجاب می‌کردم که پای برنامه بنشیند سپس درباره محتوای آن قضاوت کند.

به گزارش سینماروزان تهیه‌کننده “ایرانیش” ادامه داد: من پوریا پورسرخ را یک‌ضرب جلوی دوربین نفرستادم. محسن آزادی، سردبیر برنامه ماست که خودش از مجریان خوب سیماست. پوریا و محسن آزادی نزدیک به یک‌ماه باهم جلسه و حتی تمرین داشتند. تمام چیزهایی که فکر می‌کردند یک سلبریتی به‌عنوان مجری باید بلد باشد، محسن آزادی در گفتمان و چیدمانش به پوریا انتقال داد. به گفته بسیاری از همکارانم و سلبریتی‌های دیگر، اولین سلبریتی که حتی از دیدگاه مجریان سازمان، اصول و قواعد اجرا را رعایت کرده است، پوریاست.

این تهیه‌کننده خاطرنشان ساخت: اگر من که تهیه‌کننده‌ام بخواهم بازیگر شوم طبیعتاً باید ابتدا آن را آموزش ببینم. اگر یک ورزشکار بخواهد خواننده شود باید آن را آموزش ببیند. اگر یک سلبریتی پتانسیل کار را دارد و آموزش هم ببیند با اجرای او موافقم اما در غیر این‌صورت کاملاً مخالفم. معتقدم پوریا یکی از بهترین سلبریتی‌هایی است که این سال‌ها اجرا کرده است!!

 

پوریا+پورسرخ+ایرانیش
پوریا+پورسرخ+ایرانیش