1

ادعای آقازاده اصلاح‌طلب که در دقیقه ۹۰ فیلمش وارد بخش مسابقه جشنواره شد⇐برای تولید فیلم از یک بانک خصوصی وام گرفتم/سند خانه‌ام را هم به‌عنوان وثیقه قرار دادم!!!

سینماروزان: امسال سال آقازادگان در جشنواره است. از آقازاده عارف اصلاح طلب گرفته تا آقازاده رسول‌اف مدیرعامل بانک آینده و آقازاده علی سلطانی مدیرعامل موسسه آوینی همه در جشنواره، فیلم دارند.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا عارف به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح فیلمی با عنوان «فصل نرگس» در جشنواره حضور دارد؛ فیلمی که در لیست 28 تایی ابتدایی بخش مسابقه نبود اما توانست در دقیقه نود در فهرست 5 فیلمی قرار گیرد که به این بخش اضافه شدند و همین ورود دقیقه نودی بود که کلی حاشیه ایجاد کرد.

آقازاده عارف در ارتباط با نگاه علاقه‌مندان سینما و اصحاب رسانه به حضور فرزندان رجال سیاسی در ورود به عرصه هنرهای نمایشی به «برنا» گفت: تصور برخی از افراد جامعه این است که فرزندان مسئولان کشور حق انجام هیچ کاری را ندارند، نه حق تحصیل دارند و نه حتی شغلی باید داشته باشند. در مجموع این نگاه متاسفانه وجود دارد، و البته برخی‌ها در چندسال گذشته با سوءاستفاده از موقعیتی که داشته‌اند به این مسئله دامن زدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه خداوند توانایی‌هایی را به هر کدام از بندگانش داده است و من نیز از این قاعده الهی مستثنی نیستم و به علت نوع نگاهی که پدرم همواره به جامعه و مردم داشته است، من سعی در یادگیری این نوع نگاه بخصوص در زمینه مسئولیتهای اجتماعی داشته ام و جهت حفظ خوشنامی ایشان من هم مسیری را برای خودم ترسیم کرده‌ام که بتوانم در آن راستا مفید حال مردم و جامعه باشم و براساس توانایی تحصیلی، تجربی و اقتصادی و از همه مهم‌تر علایق شخصی‌ام به دو حوزه موسیقی و سینما وارد شده ام و سعی کرده ام در این عرصه‌ها حضور موثری داشته باشم. نمونه کارهای مثبت ما هم مشخص است، زیرا به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده آلبوم “امیر بی‌گزند” از خواننده محبوب و خاص کشور آقای محسن چاوشی، به لطف خداوند موفق ظاهر شدیم.

وی در ارتباط با حضور خود در فیلم سینمایی “فصل نرگس” گفت: داستان این فیلم یک داستان بسیار جذاب با تکیه بر عشق ورزی، امید به زندگی و در ژانر اجتماعی است و به امید خدا مورد پسند مردم به عنوان مخاطبان اصلی و همچنین هیئت داوران جشنواره فیلم فجر قرار خواهد گرفت .

حمیدرضا عارف در ارتباط با همکاری با فیلم سینمایی “فصل نرگس”بیان کرد:  سحر صباغ سرشت به عنوان تهیه‌کننده با من تماس گرفت و مضمون فیلم را برایم تعریف کرد پس از آن  فیلمنامه را مطالعه کردم و به داستان آن علاقه پیدا کردم، هرچند  موضوع “فصل نرگس” اصلا گیشه‌ای و تجاری نیست ولی امیدوارم در جشنواره فیلم فجر موفق شود و در اکران عمومی هم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. همچنین انشاءلله به لحاظ اقتصادی هم ما را به عنوان سرمایه گذار متضرر نخواهد کرد که البته خودمان را آماده این مسئله هم کرده‌ایم‌، چرا که از ابتدا هم نگاه تجاری صرف به این پروژه نداشتیم.

سرمایه گذار “فصل نرگس” با اشاره به اینکه برای ساخت این اثر از یکی از بانک‌های خصوصی وام گرفتیم، افزود: درخواست وام را به بانک ارائه دادیم و وثقیه لازم که سند منزل محل سکونت من بود در گروی بانک قرار گرفت و وام به نام تهیه کننده که پروانه ساخت به اسم وی بود، صادر شد، پس از گذشت یک سال از پایان ساخت فیلم، تمام اقساط بهره بانک را خوشبختانه سر موعد پرداخت کرده ایم.

وی در ارتباط با نقش پدر خود در ارتباط با فعالیت های هنری خود، گفت: به طور طبیعی و اصالت رابطه پدر فرزندی ، پدرم در جریان فعالیت‌های من هستند از ایشان مشورت می گیرم و تجربیاتشان را به کار می‌بندم.