1

ادعاهای کارگردان چهاردهمین جشن منتقدان تئاتر: آن دو نفر{ناصر ملک‌مطیعی و وحدت} به طور رسمی دعوت نشده بودند/متأسفانه یکی از هنرمندان اسم آن دو نفر را آورد

سینماژورنال: اقدام برگزارکنندگان چهاردهمین جشن انجمن منتقدان تئاتر در دعوت از دو بازیگر قدیمی سینمای ایران یعنی ناصر ملک مطیعی و نصرت ا.. وحدت به مراسم واکنشهای مختلفی را به دنبال داشته است.

به گزارش سینماژورنال از یک طرف برخی از مخاطبان عام سینماها این اقدام را که بعد از سه دهه مهجوریت صورت می گیرد را ستوده اند و از آن طرف برخی منتقدان با طرح بی ارزش بودن اغلب فیلمهایی که این دو نفر در آن بازی کرده اند این اقدام را زیر سوال برده اند.

اما در این بین از همه جالبتر و در عین حال عجیبتر واکنش عباس غفاری کارگردان جشن منتقدان تئاتر است که در گفتگو با روزنامه “کیهان” از این گفته که این دو نفر دعوت شده های مراسم نبودند!!!

آن دو نفر به طور رسمی دعوت نشده بودند

عباس غفاری کارگردان چهاردهمین دوره جشن انجمن منتقدان تئاتر و عضو هیئت مدیره این انجمن اظهار داشته است: آن دو نفر{ناصر ملک مطیعی و نصرت ا.. وحدت} به طور رسمی از طرف ما دعوت نشده بودند، بلکه همراه با یکی از افراد مدعو، در این برنامه حاضر شدند!

متاسفانه یکی از هنرمندان اسم آن دو نفر را آورد
وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران فیلم‌های غیراخلاقی روی صحنه مراسم جشن منتقدان تئاتر حضور یافتند هم گفت: متأسفانه در میان مراسم، یکی از هنرمندان، در موقع اهدای جایزه به یکی از برگزیده‌ها، اسم آن دو نفر را آورد و خواستار حضور آنها روی صحنه شد.

اصلا این دو نفر را دعوت نکرده بودیم
عضو هیئت مدیره انجمن منتقدان خانه تئاتر همچنین خبر روزنامه «هفت صبح» درباره این اتفاق را تکذیب کرد و بیان داشت: این روزنامه به اشتباه نوشته که ما از این دو فرد تقدیر کرده‌ایم،  در حالی که ما اصلا این دو فرد را دعوت نکرده بودیم و هیچ تقدیری هم از آن دو نشده بود.