1

ادعاهای مسترتستر که از سینما هم سردرآورده⇐همه مثل من نیستند که خوب و بد رستورانها را بگویند!/به‌خاطر نقد یک رستوران از دادگاه سردرآوردم!/ با دستبند، زندان هم رفتم ولی از حرف خود کوتاه نیامدم!!/هیچ درآمدی نداشته‌ام که مالیاتش را نداده باشم!

سینماروزان: ورود شاخ‌های اینستاگرام به تلویزیون و سینما سرعت بیشتری یافته و با وجود همه انتقادات همچنان اینفلوئنسرها رغبت نشان می‌دهند برای ورود به سینما و تلویزیون.

به گزارش سینماروزان حمید سپیدنام یا مسترتستر ازجمله چهره‌های اینستاگرامی است که وارد سینما هم شده و در فیلم “پاستاریونی” به تهیه‌کنندگی بیتا منصوری(همسر ابوالحسن داوودی) ایفای نقش داشته است.

مسرتستر در گفتگویی که بهانه‌اش فاش کردن دستمزد وی بوده بی‌اشاره به رقم درآمدش از دردسرهای شغلش گفته است. مسترتستر به فرهیختگان گفت: مردم خود باید تشخیص دهند و نمی‌توانید جلوی کسی که تبلیغ می‌کند را بگیرید؛ کار او تبلیغ است. همه مثل مستر تستر نیستند که خوب و بد را بیان کنند. این مساله برای ما عواقبی هم داشته است و هنوز پرونده‌های دادگاه من در لاهیجان باز است. پرونده‌های تهران هم به تازگی بسته شده است.

مستر تستر ادامه داد: برای اینکه یک رستوران را نقد کردم و منتقد بودم. زمانی که منتقد بودم یک سال‌ونیم پیش بود و به رستوران‌های بزرگ هم انتقاد کردم. سر از دادگاه و پلیس درآوردیم و توانی برای پیگیری باقی نماند.

حمید سپیدنام افزود: مردم باید عاقل باشند و تشخیص دهند کسی که این کار را می‌کند برای او اعتبار و برند و راستگویی مهم است یا خیر. این مساله در بلندمدت مشخص می‌شود. چرا یکی یک میلیون و 300 هزار فالوور دارد؟ برای اینکه مسترتستر با دستبند زندان هم رفته ولی از حرف خود کوتاه نیامده است. بازداشت هم رفتم اما گفتم هر جایی که بد باشد را صریح می‌گویم. فرض کنید من کارشناسی دارم و قبل از اینکه گزارش بگیرم تست می‌کند و بیرون می‌آید و نمونه این هم یکی از رستوران‌های معروف بلندترین برج ایران بود و برای من تبلیغ می‌خواست و گفتم انجام نمی‌دهم. دلیل را پرسیدند و گفتم چون کیفیت ندارید با اینکه اسم بزرگی دارد.

به گزارش سینماروزان مسترتستر درباره روال معرفی رستوران گفت: بدون هماهنگی، کارشناس ما به صورت ناشناس به رستوران می‌رود. غذای خود را می‌خورد و بیرون می‌آید و به من می‌گوید تبلیغ این رستوران را انجام دهم یا خیر. به کارشناسم اعتماد 1000 درصد دارم. ایشان استاد دانشگاه هستند و قبل از من غذا را تست می‌کنند و اگر مورد تایید باشد من آن را معرفی می‌کنم.

این اینفلوئنسر درباره درآمد خود گفت: من نمی‌توانم درآمد خود را بیان کنم. بابت این باید مالیات به اداره مالیات پرداخت کنم. مالیات را حساب می‌کنند، 9 درصد ارزش افزوده و مالیات‌ها را براساس فاکتورهایی که وجود دارد پرداخت می‌کنیم و هیچ درآمدی نداشته‌ام که مالیاتش را نداده باشم!!

مسترتستر+پاستاریونی
مسترتستر+پاستاریونی