1

ادعاهای متناقض بازیگر فیلم ارگانی “لباس شخصی”⇐”لباس شخصی” فیلم مستقل(!!) و خوش‌ساختی است!!/از چپ تا راست، سر فیلم را بریدند!/چون در فیلم اوج بازی کردم به من نقش نمی‌دهند!!

سینماروزان/نسترن حسینی: بازیگر فیلم ارگانی “لباس شخصی” که یک سال است پشت خط اکران مانده در ادعاهایی متناقض از یک سو درباره “مستقل”(!) بودن این فیلم گفته و از طرف دیگر گفته چون در فیلم اوج بازی کرده بهش نقش نمی‌دهند!

توماج دانش‌بهزادی بازیگر فیلم «لباس شخصی» به خبرگزاری آنا گفت: متأسفانه پس از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر ما با پدیده کرونا و تعطیلی سینماها مواجه شدیم. به نظرم «لباس شخصی» از آن دسته آثاری است که می‌تواند در زمان اکران دیده شود و اتفاقات خوبی برایش بیفتد. البته در جشنواره که دوستان از چپ تا راست، سر فیلم را بُریدند! خیلی‌ها با پیش‌زمینه و پیش‌داوری برای دیدن فیلم می‌رفتند، ولی می‌دیدند کاملاً یک اثر مستقل(!!) است.

وی افزود: برای ورود به سینما وسواس داشتم و نگران این نگاه‌های بیهوده سیاسی هم بودم. حضور در این فیلم برایم مهم بود و با خیلی‌ها هم مشورت کردم ولی حالا برخی از همان همکارانی که با آنها مشورت کردم، ادای اپوزیسیون را در می‌آورند، این طرف و آن طرف مانع ادامه فعالیت ما می‌شوند و به اصطلاح زیرآب ما را می‌زنند. با تنگ نظری می‌گویند فلانی در یک فیلم متعلق به سازمان اوج کار کرده و ما با او کار نمی‌کنیم. این هم وضعیت نامطلوبی است که فضای فرهنگی و هنری ما گرفتار آن شده است.

دانش‌بهزادی گفت: به هر حال «لباس شخصی» فیلم مستقل(!) و خوش‌ساختی است. شعارزده نیست. بازی‌ها خوب است. یک‌سری از جوانان تئاتری با انگیزه، بدون ادعا آمدند کار کردند و بازی‌های خوب و یکدستی ارائه دادند.

وی عنوان کرد: در زمان نمایش فیلم در جشنواره هم می‌دیدیم که جوانان و نوجوانان با تیپ‌های مختلف آن را دیدند و از ساختار فیلم و بازی‌ها خوششان آمده بود. دیگر نمی‌دانم آدم چه کار باید بکند که خودش را به فضای حرفه‌ای ثابت کند و اجازه داشته باشد  با خیال راحت کار کند؟ امیدوارم دوستان این نگاه سیاسی را کنار بگذارند و  به جوانان  اجازه کار بدهند و این‌قدر  فضا را تنگ نکنند!

توماج+دانش+بهزادی
توماج+دانش+بهزادی در #لباس_شخصی