1

ادعاهای سیروس مقدم⇐«پایتخت۵» به شدت «اوج پسند» است!/طرح «پایتخت۵» برای یک سال پیش است که اصلا اوجی وجود نداشت!!!/صاحب «پایتخت۵» صداوسیماست و اوج فقط سرمایه‌گذار است

سینماروزان: ماجرای «پایتخت» و سازمان هنری رسانه ای اوج که بناست در تولید فصل پنجم آن سرمایه گذاری کند همچنان ادامه دارد.

همین دیروز بود که محسن تنابنده ادعا کرد که برای ساخت این فصل «پایتخت» هیچ سفارشی را از این سازمان ارزشی نمی‌پذیرند(اینجا را بخوانید) و حالا سیروس مقدم در گفتگو با «هفت صبح» ادعا کرده که «پایتخت5» به شدت اوج پسند است! از آن عجیبتر آن است که مقدم گفته که طرح «پایتخت5» برای یک سال پیش است که اصلا اوجی وجود نداشته است! در صورتیکه اوج از بهار 1390 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است!

سیروس مقدم گفته است: اهداف و حرفهایی که در «پایتخت5» وجود دارد به شدت اوج پسند است. از این نطر که داستان سریال براساس استحکام خانواده و نگه داشتن ملیت، مذهب و دین نوشته شده بدون اینکه وارد شعارزدگی و اینجور چیزها شود.

این کارگردان که گویا اطلاعاتی درباره سابقه بیش از پنج ساله سازمان هنری رسانه ای اوج و تولید آثاری مانند «زیباتر از زندگی»، «آسمان من»، «بادیگارد» و «ایستاده در غبار» نداشته است ادامه داده است: طرح «پایتخت5» برای یک سال پیش است که اصلا اوجی وجود نداشته! سازمان اوج ابتدا تمایلی به ورود در پروژه نداشت و زمانی ترغیب به همکاری شد که آیت الله خامنه ای در جلسه ای خصوصی با چند کارگردان، جزییات این سریال را تحلیل کردند و حتی نام شخصیتهای سریال را به زبان آوردند و سراغشان را گرفتند.

سیروس مقدم درباره مالکیت فصل پنجم این سریال بیان داشته است: صاحب کار صداوسیماست و اوج فقط مشارکت و سرمایه گذاری میکند تا به سرانجام برسد. در واقع دارد روی پروژه ای سرمایه گذاری میکند که میداند بعدا برایش وجهه مردمی دارد.