1

ادعاهای آقازاده شمقدری که در دوران ریاضت اقتصادی بدنه سینما، دومین «انقلاب جنسی» را هم ساخت⇐همه هزینه‌های تولید را از جیب دادیم!/هیچ کمکی به ما نشد!/از خانواده و آشنایان پول قرض کردیم!!⇔پرسش اول: این چه جور پول توجیبی است که تمام نمی‌شود؟؟/پرسش دوم: چرا با پول آشنایان فقط درباره مسائل جنسی فیلم می‌سازید؟؟/پرسش سوم: چرا پول قرضی را صرف فیلمسازی درباره سوءاستفاده‌های هزارمیلیاردی نمی‌کنید؟؟

سینماروزان: در دورانی که یکی از اصلی ترین مشکلات جوانان جامعه بیکاری و نداشتن موقعیت شغلی مناسب است اینکه آقازاده یکی از کارگردانان قدیمی سینما که زمانی هم رییس سازمان سینمایی بوده فیلمهایی با عنوان «انقلاب جنسی» بسازد جای تعجب دارد.

به گزارش سینماروزان حسین آقازاده جواد شمقدری سال قبل اولین قسمت «انقلاب جنسی» را رونمایی کرد و حالا هم دومین قسمت این مستند را با ادعای تولید مستقل عرضه کرده است.

حسین شمقدری درباره چگونگی تأمین بودجه فیلمهایش به «جوان» گفت: اگر تصور مي‌كنيد اعتمادي كه به ما شده به منزله اين است كه پول و كمك در اختيار ما قرار داده‌اند، اشتباه مي‌كنيد. هيچ كمكي براي توليد مستند «انقلاب جنسي» در اختيار ما قرار نگرفته است و همه هزينه‌هاي آن را از جيب خودمان داديم و حتي از خانواده و آشنايانمان پول قرض كرده‌ايم.

به مانند اغلب آقازادگان، آقازاده شمقدری هم مدعی تولید با پول توجیبی است اما نمی‌گوید این چه جور پول توجیبی است که تمام نمی‌شود؟؟ یا چطور میشود جوانی که خودش باید کمک خرج خانواده باشد رویش می شود از خانواده پول قرض کند؟ آن هم نه برای گذران زندگی که برای ساخت فیلم؟ آن هم نه فیلمهایی با مضامین به‌روز و مبتلابه جوانان که فیلمهایی با سوژه‌هایی واپسگرا؟؟ راستی چرا این آقازادگان درباره سوءاستفاده های هزارمیلیاردی که مدام درباره شان می‌شنویم و کف جامعه هم مرتب از آن گلایه می‌کنند فیلم نمی‌سازند؟؟