1

ادامه درگیری لفظی خسرو معصومی و علی سرتیپی

سینماژورنال: خسرو معصومی کارگردانی که این روزها “تابو” را در گروه هنروتجربه روی پرده دارد چند هفته قبل در یکی از آیتمهای ضبط شده برنامه «هفت» از مشکلات اکران فیلمش در این گروه صحبت کرده و بر این امر تأکید کرده بود که اگر برای فیلمش به صورت عادی سرگروه می گرفت و پخش فیلمش را به علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران می سپرد یقینا فیلمش پرفروش می شد.

به گزارش سینماژورنال معصومی در ادامه با اشاره به مافیای پخش در سینمای ایران گفته بود: هرکسی در سینمای ایران باند خود را دارد. ما را به باند خود راه نمی دهند!

سرتیپی اما بعد از پخش سخنان معصومی در برنامه زنده “هفت” در واکنش به او گفت: فیلم باید با مردم ارتباط برقرار کند. این فیلم{تابو} مشکل ارتباط برقرار کردن داشته است. ما خودمان این فیلم را پردیس کوروش هم اکران کرده ایم و بعضا 5 یا 7 نفر در سالن بوده اند که این به مافیا مربوط نمی شود.

اینها حرفهای ناپسندی است

حالا معصومی که از این سخن سرتیپی که فیلمش را کم مخاطب دانسته ناراحت شده در خلال گفتگوی خود به “مهر” گفته است: من درباره «تابو» و اکران آن در برنامه «هفت» به صورت یک برنامه ضبطی صحبت کردم و گفتم پخش در سینمای ما براساس مافیاست. درست بعد از اتمام صحبت های من دو نفر در استودیو در قالب یک برنامه زنده، گفتند معصومی چه انتظاراتی دارد! فیلمی که در سینمای کورش ۴ تماشاگر بیشتر ندارد چه می خواهد بشود؟ به نظرم این ها حرف های ناپسندی است.

معصومی افزوده است: تماشاگری که در خانه پای برنامه نشسته چه می داند که در آن سینما چند نفر به تماشای «تابو» نشسته اند، اما با شنیدن چنین حرف هایی پیش خودش فکر می کند که لابد آقای سرتیبی درست می گوید، من به ضرس قاطع می گویم که اگر برای “تابو” شرایط اکران مناسبی در نظر می گرفتند، این فیلم یکی از پرفروش ترین آثار روی پرده می شد.