1

برادر گلشیفته از همکاری با آزاده نامداری می‌گوید+عکس

سینماژورنال: آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی که در زمینه نقاشی تحصیل کرده است بعد از پدر و مادر و خواهرانش به عرصه بازیگری وارد شد.

به گزارش سینماژورنال او که با تازه ترین فیلم پرویز شهبازی “نسیم” وارد عرصه بازیگری شده و در این فیلم با آزادی نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون همبازی است درباره این تجربه به “باشگاه خبرنگاران جوان” می گوید: حضورم در کنار گروه حرفه‌ای و ارزشمند «نسیم» سعادتی بود که نصیبم شد و از این بابت بسیار خوشحالم. همبازی شدن با آزاده نامداری، ساغر قناعت و ساعد سهیلی عالی بود.

شهبازی به طور تصادفی مرا انتخاب کرد

وی می افزاید: حضورم در فیلم سینمایی «نسیم» تنها برای کسب تجربه بود، پرویز شهبازی به طور تصادفی مرا دید و برای بازی در «نسیم» انتخاب کرد.

فراهانی در خصوص فعالیت در سینما گفت: در مورد ادامه فعالیتم در عرصه سینما به عنوان یک بازیگر،‌ پس از اکران فیلم سینمایی «نسیم» تصمیم می‌گیرم اما هر چه که باشد حتی اگر در این عرصه هم فعالیت کنم به آن به چشم یک شغل نگاه نخواهم کرد.

پدرم مرا راهنمایی کرد

پسر بهزاد فراهانی افزود: پدرم در مورد فیلم و صحنه بسیار مرا راهنمایی کرد.

گفتنی است آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی (بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما) متولد 1360 دارای لیسانس نقاشی در خانواده‌ای هنرمند تربیت شده که سابقه سال‌ها فعالیت موسیقیایی و بازی‌های جزئی در تئاتر‌های مختلف را داشته است و برای اولین بار در فیلم سینمایی «نسیم» به سینما آمده است.

نسیم
آذرخش فراهانی و آزاده نامداری در “نسیم”