1

احمد نجفی مدعی شد⇐ فارابی فیلم مرا توهین‌آمیز می‌دانست فقط به‌دلیل اینکه رییس فدراسیون کشتی را با یقه سه‌سانتی نشان دادم!!

سینماروزان: احمد نجفی که از خویشاوندی مژده شمسایی تا ایفای نقش در “سگ‌کشی” پیش رفت در سالهای اخیر فعالیت‌های مختلفی را تجربه کرده؛ از تهیه‌کنندگی فیلمی ورزشی به نام‌ “من یک ایرانیم” تا اجرا در شبکه ارزشی افق!!!

نجفی همچنان لحن انتقادی خود را حفظ کرده و هرگاه تریبونی به دست می‌آورد به‌زعم خود معایب سیستم‌های مدیریت دولتی را افشا می‌کند.

احمد نجفی به تازگی در گفتگو با مهدی موسوی‌تبار در فرهیختگان، مدعیاتی را درباره قائم‌مقام فارابی طرح کرده است!!

احمد نجفی گفت: به جای حمایت از فیلمی قهرمانی درباره کشتی، مرا مایوس کردند. کسی در فارابی می‌گفت «من یک ایرانی هستم» فیلم توهین‌آمیزی است. گفتم چرا؟ گفت برای اینکه رئیس فدراسیون یقه‌های سه‌سانتی پوشیده است یعنی منظور این است که تمام نظام… .

نجفی ادامه داد: من به مدیر مذکور نگاه کردم و گفتم خجالت نمی‌کشید؟ می‌خواهید اذیت کنید؟ می‌خواهید توهین کنید چیز دیگری پیدا نکردید؟ این همه مردم لباس اینچنینی می‌پوشند، من و شما هم می‌پوشیم. ایراد گرفتند که چرا رئیس فدراسیون کشتی در فیلم شما یقه سه‌سانتی پوشیده است!!! اینکه کروات می‌زنند و لباس‌های آنچنانی در فیلم‌ها می‌پوشند توهین نیست؟ این فرد قائم‌مقام بنیاد فارابی بود؟؟!!. من هم می‌دانم او با چه کسی است. این هم تمام می‌شود و من صبورانه نشسته‌ام. همه زندگی خود را دادم که پرچمی در فیلم ما با دقت بالا برود.

نجفی تاکید کرد: همه را کنار گذاشتند و می‌گوید رئیس فدراسیون کشتی شما اینچنین لباس پوشیده و این را سمبل توهین به نظام می‌دانند. ببینید ما کجا ایستادیم؟ بنیاد فرهنگی فارابی وقتی این حرف را بیان می‌کند وای از دیگران! چرا؟ چون اینها با چندنفری که تمام حمایتها را دارند دوست و رفیقند و با اینها نشست و برخاست کرده اند و به بقیه حمایت نمی‌دهند!!