1

تشویق احسان علیخانی از سوی مدیری که خواستار توبیخ او شده بود!

سینماژورنال: بعد از بیشتر از دو هفته هجمه و انتقادات پیاپی ای که به سمت احسان علیخانی و “ماه عسل” سرازیر شده بود حالا انگار ورق در حال برگشتن است.

به گزارش سینماژورنال چند گاف علیخانی در دعوت از مهمانانی عجیب و غریب به برنامه اش سبب ساز شد موج انتقادات به سمت وی نشانه گرفته شود و حتی معاونت سیما نیز در نامه ای به مدیر شبکه سوم خواستار توبیخ عوامل انتخابهای غلط مهمانان مشکل دار برنامه شده بود.

با این حال علیخانی سعی کرد با صبر و تحمل انتقادات مسیر خود را ادامه داده و از تریبون برنامه اش سعی کند پاسخگوی انتقادات باشد. این سعه صدر و خویشتن داری نتیجه داد و اولین پالس مثبت به سمت وی آمد. جالب است که اولین نفری که او را تشویق کرده همان کسی بود که خواستار توبیخ او شده بود.

قدردانی پورمحمدی از دعوت یک قرآن پژوه به “ماه عسل”

علی اصغر پورمحمدی معاون سختکوش سیما که با دقت برنامه های مختلف سیما را رصد می کند درست چهار روز بعد از نامه انتقادی خود به تهیه کننده “ماه عسل” این بار به تشویق این برنامه در دعوت از یک قرآن‌پژوه ایرانی پرداخت.

در برنامه دو شب پیش “ماه عسل ” محمد عرب ۴۷ ساله  که از کودکی در آمریکا زندگی کرده است و بر اثر یک اتفاق ساده به قرآن و قرآن‌پژوهی روی آورده مهمان برنامه بود.

علی‌اصغر پورمحمدی از دعوت از قرآن‌پژوه ایرانی ساکن آمریکا  در برنامه ” ماه عسل ” قدردانی کرد و آن را برای جوانان و کسانی که خواهان مهاجرات به کشور های غربی هستند مفید عنوان کرد.
پورمحمدی گفت: این ویژه برنامه افطار، یازده سال قبل در زمانی که من مدیر شبکه سه سیما بودم آغاز شد و از نظر محتوا و شکل با سایر برنامه های ویژه افطار متفاوت بود.
وی ادامه داد: “ماه عسل” تاکنون فراز و فرودهای متعددی را پشت سر گذاشته و پس از آزمایش و خطاهای زیادی به پختگی لازم رسیده است. به همین علت ما از عوامل این برنامه توقع زیادی داریم و امیدواریم هرسال بر غنای آن اضافه شود.