1

اتفاقات عجیب و غریب سینمای ایران تمامی ندارد؟!⇐کارگردانی که فیلمی در هنروتجربه دارد فراخوان انتخاب بازیگر راه انداخته برای پیدا کردن یکی شبیه به فرزان دلجو جهت بازی در بازسازی «شب غریبان»!⇔پرسش: آیا فراخوانی هم راه خواهد افتاد برای یافتن گوگوش‌نما و بازیگری مشابه شهرام شب‌پره یا آن که از مهناز افشار و محمود دینی استفاده می‌شود؟؟

سینماروزان: اتفاقات عجیب سینمای ایران تمامی ندارد آن هم در روزهایی که محمدمهدی حیدریان به انتهای راه حضور در سازمان سینمایی رسیده و عنقریب است که جایش را به نیرویی تازه دهد.

از جمله اتفاقات عجیب اخیر سینمای ایران بازسازی فیلمی به نام «شب غریبان» ساخته فرزان(محمد) دلجو از محصولات سینمای قبل از انقلاب توسط کارگردانی است به نام مهرشاد کارخانی که همین حالا فیلمی به نام «دو لکه ابر» را در گروه هنروتجربه دارد!!!

اینکه چگونه بازسازی مستقیم یک محصول از سینمایی که در تمام ادوار بعد از انقلاب، تکفیر شده، پروانه ساخت گرفته و اصلا آیا اجازه این بازسازی از فرزان دلجو گرفته شده را که کنار بگذاریم، اعجاب آنجاست که فراخوان بازیگری راه افتاده برای انتخاب بازیگری مشابه فرزان دلجو!!

موسسه «تصویردنیای هنر» که از موسسات فعال در حوزه نمایش خانگی است سرمایه گزاری تولید بازسازی «شب غریبان» را برعهده گرفته و در اطلاعیه‌ای از عموم علاقمندانی که چهره ای شبیه به فرزان دلجو دارند خواسته با شماره واتساپ 09127288040 در تماس باشند.

آنها که «شب غریبان» را دیده اند میدانند که به غیر از شهرام شب پره، آرمان و جلال پیشواییان، فائقه آتشین یا همان گوگوش نقش اصلی زن این فیلم را ایفا کرده بود. بر فرض پیدا کردن بازیگر مشابه فرزان دلجو، برنامه موسسه «تصویردنیای هنر» برای پیدا کردن بازیگری مشابه گوگوش چیست؟؟ آیا از مهناز افشار استفاده خواهد شد یا برای پیدا کردن گوگوش‌نما هم فراخوان می‌گذارند؟؟

برای پیدا کردن بازیگر مشابه شهرام شب‌پره چه خواهند کرد؟؟ از محمود دینی بازیگر سریال «آینه عبرت» استفاده خواهد شد یا آن که فراخوانی هم برای انتخاب بازیگر مشابه شهرام برگزار خواهد شد؟

شب غریبان-گوگوش-فرزان-دلجو
شب غریبان