1

“اتاق عمل” هفته دوم نوروز۹۴ روی آنتن می‌رود

سینماژورنال: در حالی که چندی قبل خبر توقف تولید سریال “اتاق عمل” به دلیل اعتراضات جامعه پزشکان نسبت به مضمون کار مطرح شده بود اما گویا با دستور مستقیم معاونت سیما مهران مدیری فیلمبرداری کار را از سر گرفته است تا آن را برای پخش نوروزی آماده کند.

به گزارش سینماژورنال مدیریت جدید سیما که دیده دستش برای پخش برنامه های مفرح نوروزی از همیشه خالی تر است و امسال “پایتخت”  که همواره برگ برنده سریالهای نوروزی بوده را هم ندارد دست به دامان مهران مدیری شده تا هر چه زودتر کار را برای پخش نوروزی آماده کند.

یکی از بازیگران اصلی “اتاق عمل” که نخواست نامش فاش شود در این باره به “هفت صبح” گفت: عوامل شبانه روز مشغول ساخت ادامه مجموعه هستند و میخواهند هر طور شده کار را به نوروز برسانند پس پخش سریال در نوروز 94 قطعی است.

شبکه دوم “اتاق عمل” را پخش می کند یا شبکه سوم؟

با این حال نکته ای که نامشخص است شبکه ای است که “اتاق عمل” را روی آنتن خواهد فرستاد. شبکه تهران که در ابتدا سریال برای پخش در آن تولید میشد به شبکه اقتصادی تغییر ماهیت داده و می ماند شبکه های دوم یا سوم.

شبکه سوم سریال تازه سعید سلطانی “سربه راه” را برای پخش در نوروز در دست تولید دارد و به این ترتیب “اتاق عمل” از شبکه دوم روی آنتن خواهد رفت.

البته این احتمال هم وجود دارد که سریال سلطانی برای پخش در باکس شبکه دوم قرار گیرد تا “اتاق عمل” در شبکه سوم روی آنتن رود.

آیا “اتاق عمل” به سرنوشت “ویلای من” و “شوخی کردم” مبتلا خواهد شد

به گزارش سینماژورنال هرچند مهران مدیری سابقه ساخت آثار نوروزی باکیفیت برای تلویزیون و از جمله “مرد هزارچهره” و “جایزه بزرگ” را در کارنامه دارد اما سوابق اخیر او در شبکه خانگی و شکست سریالهایی چون “ویلای من” و “شوخی کردم” این ظن را هم ایجاد میکند که مبادا “اتاق عمل” به سرنوشت دو سریال اخیر دچار شود.

برای قضاوت در این باره باید حداقل یک ماه و چند روزی را صبر کنیم چون “اتاق عمل” از هفته دوم نوروز 94 و بعد از ایام فاطمیه روی آنتن خواهد رفت.