1

«اتاق تاریک»⇐کپی‌کاری از «هانت»وینتربرگ در روز روشن؟/با قابلیت صادرات به «رادیونمایش»!

سینماروزان/مهدی فلاح‌صابر:

منفی: بعد از کپی کاری از  «برف روی شیروانی داغ» در «مرگ ماهی» ⇐حالا کپی کاری از «هانت» «توماس وینتربرگ» در «اتاق تاریک»

منفی: دستاورد: گیگیلتو کی دیده؟!؟!

منفی: مدام تختخواب نشان دادن و مکث چندباره بر توالت فرنگی و مقادیری نمایش حمام ریشه در کدام دلیل دراماتیک دارد؟! اینها نماد سوءاستفاده جنسی هستند؟!

منفی: گرفتاری در حصار نماهای داخلی و گفت و شنودهایی که فیلم را به یک فایل صوتی شبیه کرده بزرگترین ضربه را به «اتاق تاریک»ی زده که بعد از طرح معما به دنبال رکب زدن به مخاطب برای پیدا نکردن پاسخ معماست!
کسی که این قدر علاقه دارد به نماهای داخلی و ترسان است از زدن به دل اجتماع چرا علاقمندیهایش را به رادیو نمایش صادر نمیکند؟

منفی: بازی بد و بغضهای گاه و بیگاه ساره بیات که همچنان اندر خم کوچه «جدایی…» است در نماهای دونفره با ساعد سهیلی بدجوری ترمز شده برای فیلم!

 دیالوگ:
–خاموش نکن! مسواک نزدم!(زن به شوهر در تختخواب)

–کسی تو بیابون گیگیلتو دید؟؟(پدر به فرزند در حمام)

–اون سیمون دوبوار هم واس شوهرش شام درست میکرد!
اون شوهرش، سارتر بود

–دختره با همه هس، با منم هس، واقعا منصفانه نیس!

–این قدر با این گل مُلات، زندگی …وهتو نپوشون

پلان:
صرف شام زوج محوری با دختری که مشکوک است به سوءاستفاده از کودکشان!

کاراکتر:
کودکی که سوءظن به سوءاستفاده ازش، کل فیلم را شکل داده

 گاف:
–جای تیوی رو عوض کن
آنتن نداریم
حالا دو روز سی دی نمی بینه!

–خوابیدن مدام زیر چراغ روشن!