1

ابوالفضل پورعرب مطرح کرد⇐من سی سال شمال رفتم اما شنا نکردم که مبادا…!/چرا نوشتند پورعرب دستگیر شده!؟؟/من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم، ولی جایزه پیونگ‌یانگ من گم‌شد!!/نوید محمدزاده با فکرش بازی می‌کند و “بارک الله” دارد!/بازیگری که دستمزد بالا می گیرد مثل من قربانی می‌شود!!

 

سینماروزان: ابوالفضل پورعرب با حضور در برنامه تلویزیونی “هفت” هم از شرایط سینما گله کرد و هم خواستار مراقبت از بازیگران جوان شد.

به گزارش سینماروزان ابوالفضل پورعرب درباره سوپراستار و جایگاه آن گفت: به نظرم بحث کردن درباره سوپراستار و هالیوود شوخی است. واژه‌ سلبریتی مضحک است و برای کسانی استفاده می‌شود که درست نیست.

بازیگر “عروس” گفت: من سی سال شمال رفتم اما شنا نکردم که مبادا در حال شنا کردن کسی از من عکس بگیرد. الان خیلی چیزها به خیلی چیزها نمی خورد. جایی رد می‌شدم دیدم نوشتند پورعرب دستگیر شد و با دستبند عکس گذاشته بودند که برای یک فیلم بود. به همین راحتی با یک تیتر آبروی هنرمند می‌رود. چرا؟؟

وی درباره ظهور بازیگران و استارهای جدید در سینما اظهار کرد: وقتی کسی در ۲۵ سالگی استار می‌شود باید معلم داشته باشد تا به بیراهه نرود. من وقتی با شهاب حسینی کار می‌کردم لذت می‌بردم از بازیگری. نوید محمدزاده وقتی بازی می‌کند، در واقع فکر می‌کند و بازی می‌کند و می توان به او گفت بارک الله. اما کاش از این سرمایه‌ها مراقبت کنیم. من این دو را سرمایه سینمای کشور می دانم، ولی کاش بقیه هم قدر این افراد را بدانند. برخی از بازیگران و استارها برای فروش فقط استفاده می‌شوند.

بازیگر “غریبانه” بیان داشت: من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم، ولی جایزه پیونگ یانگ ‌من گم‌ شد و هیچ کس هم پاسخگو نیست! من تا کی باید سوار موتور شوم و بروم خواستگاری؟؟ به هر حال باید نسل جدید وارد شوند.

پورعرب درباره دستمزد بالای برخی بازیگران که معادلات تولید را به‌هم زده گفت: بازیگری که دستمزد بالا می گیرد مثل من قربانی می‌شود؛ قاعدتاً من از خوب زندگی کردن بچه‌ها خوشحال می شوم اما یک سری شایعه‌ها باعث افزایش دستمزدها می‌شود. کاش این بالا رفتن دستمزدها باعث ساختن زندگی بازیگرها شود.

پورعرب تاکید کرد: برخلاف تصورات در بسیاری از موارد بودجه‌ فیلم‌ها از قبل تقسیم شده است و آن هم نه میان عوامل اصلی که میان عوامل پشت پرده؛ این، سخت است نه دستمزد بازیگرها.