1

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره سی و ششم فجر شد

سینماروزان: نقدهایی که به گزینه هایی همچون منوچهر شاهسواری و رضا میرکریمی وجود داشت موجب شد در نهایت رییس سازمان سینمایی برای انتخاب دبیر فجر به سراغ معاون نظارتش برود.

به گزارش سینماروزان محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی در حکمی که هشتم شهریورماه صادر شده ابراهیم داوغه‌زاده را به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر منصوب کرد و از وی خواست برای برگزاری رویدادی حرفه ای تلاش خود را انجام دهد.

متن حکم حیدریان برای داروغه زاده را بخوانید:

جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه‌زاده

باسلام

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمندتان در مدیریت رویدادهای فرهنگی و جشنواره ها به موجب این حکم به دبیری جشنواره ملی فیلم فجر منصوب می شوید.
جشنواره فیلم فجر مهم ترین رویداد حرفه ای سینمای ایران و برگزاری همزمان آن با دهه مبارک فجر، با پیشینه ای به قدمت انقلاب اسلامی ارزش و اهمیت آن را دو چندان می نماید.
انتظار دارد، با همکاری مؤثر شورای سیاست‌گذاری نسبت به ایفای سهم از برنامه جامع سینمای ایران در کشف و معرفی استعدادهای درخشان در کنار بهره گیری و قدرشناسی از تجارب به بار نشسته صاحبان تجربه و علم این هنر بی‌بدیل، موفق باشید.
انتظار مردم هنردوست، همراهان همیشگی سینما و خانواده بزرگ سینمای ایران برگزاری رویدادی حرفه ای ،باشکوه،پرنشاط و فراگیر در شأن سینمای ایران اسلامی است، که انشاءالله شاهد آن خواهیم بود.