1

ابراز تاسف بازیگر ارزشی سینما از توقیف “خانه دختر”+عکس

سینماژورنال: مریلا زارعی بازیگری که در سالهای اخیر بیشتر در آثار ارزشی چون “چ” و “شیار143” حضور داشته اخیرا یک فیلم ارزشی به نام  “ماهی سیاه کوچولو” را روی پرده داشت که این فیلم شکست سنگینی را در اکران تجربه کرد.

به گزارش سینماژورنال زارعی یک فیلم ارزشی دیگر به نام “بادیگارد” از محصولات سازمان هنری-رسانه‌ای اوج را در جشنواره امسال دارد.

به تازگی و بعد از انتشار خبر توقیف فیلم “خانه دختر”  صفحه اجتماعی منسوب به این بازیگر زن سینما از توقیف این فیلم ابراز تأسف کرده است.

این صفحه با قرار دادن تصویری از پوستر  “خانه دختر” در صفحه اجتماعیش نوشته است: سلام دوستان متاسفانه این فیلم توقیف شد.

ابراز تأسف صفحه منسوب به زارعی از توقیف “خانه دختر” در شرایطی رخ داده که بسیاری از رسانه هایی که آثاری چون “چ” و “شیار143” با بازی زارعی را تحسین کرده بودند جزو مخالفان اکران “خانه دختر” بوده اند.

زارعی اخیرا درگیر بازی در فیلم “دختر” هم بوده است؛ فیلمی که داستان سفر یک دختر نوجوان به تهران برای شرکت در یک پارتی را روایت می‌کند. در این فیلم به جز زارعی، فرهاد اصلانی و ماهور الوند فرزند سیروس الوند کارگردان سینمای ایران هم ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش سینماژورنال “خانه دختر” بنا بود از چهارشنبه دوم دی ماه روی پرده برود اما گویا با دستور مقامات بالای ارشاد جلوی اکران فیلم گرفته شد. این فیلم داستانی ملتهب درباره مرگ ناگهانی دختری جوان و در آستانه ازدواج را بیان می کند.(اینجا را بخوانید)

مطلب مریلا زارعی درباره "خانه دختر"

مطلب اجتماعی منسوب به مریلا زارعی درباره “خانه دختر”