1

ابتكار جديد بين الملل فجر با “ابتكار”+عکس

سینماژورنال: بین الملل فجر در حالی وارد دومین روز رسمی برگزاری اش شد که خلاء حضور سینماگران مطرح و آثار شاخص بیش از هر چیز دیگر در آن هویداست.

به گزارش سینماژورنال نبود فیلم مطرح سبب ساز آن شده است که مخاطبان هم اقبال چندانی به جشنواره نشان ندهند و همین نفس برگزاری مستقل بین الملل فجر را زیر سوال ببرد.

دد این شرایط دست اندرکاران بین الملل فجر برای اینکه کمی بازخورد خبری ایجاد کنند کوشیدند به ابتکاری جالب دست زنند و آن هم دعوت از معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست بود برای تماشای مستندی به نام “یخ و آسمان”.
اما ابتکار دعوت از ابتکار وقتی مواجه شد با حضور اندک مخاطبان در سالن نمایش “یخ و آسمان”، دیگر صدای گلایه کمال تبریزی که وی نیز جزو مدعوین بود بلند شد…

آیا بناست وظایف جشنواره سبز را هم شما انجام دهید؟

اینکه بین الملل فجر حتی با مستقل شدن و تخصیص ردیف بودجه جداگانه نمی تواند توجه سینماگران مطرح خارجی را جلب کند و برای همین به جای سینماگران مطرح بین المللی، باید چهره های سیاسی-اجتماعی به آن رونق دهند به شدت محل ایراد است.

این را هم درنظر بگیرید که به تازگی جشنواره فیلم سبز با محوریت کمک به حفظ محیط زیست به راه افتاده و اگر بناست ابتکار در جشنواره ای حاضر شود، آن جشنواره فیلم سبز است و نه بین الملل فجر.

معصومه ابتکار در بین الملل فجر
معصومه ابتکار در بین الملل فجر