1

آیا منظور یک عضو شورای شهر از فرزند هنرپیشه معروف آقازاده پرستویی است؟؟؟

سینماروزان: در حالی که محسن سرخو عضو شورای شهر تهران به افشاگری درباره استخدام پسر یک هنرپیشه معروف در متروی تهران دست زده است پایگاه «صراط نیوز» در آذر 95 از استخدام پسر پرویز پرستویی در مترو چنین نوشته بود:

بهروز پرستویی، پسر پرویز پرستویی سال هاست در واحد مدیریت ارتباطات متروی تهران مشغول به کار است و اخیرا شنیده شده قرار است به پستی بالاتر هم ارتقاء یابد.

ماجرا از این قرار است که محمد احمدی بافنده، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران که کمتر از 7 ماه پیش به این سمت منصوب شده، پسر خود را در یک ارتقاء ناگهانی به عنوان رییس یک اداره برگزید. پس از این انتصاب، پسر احمدی بافنده، بهروز پرستویی را به عنوان مشاور خود برگزید.

اما آنچه قابل تامل است اینکه اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که بهروز پرستویی جانشین پسر مدیرعامل مترو و رییس اداره مذکور خواهد شد. همزمان اخباری از انتصاب او به قائم مقامی معاونت ارتباطات مترو هم به گوش می رسد.

بهروز پرستویی در سال های اخیر، نقش پل ارتباطی میان پدر خود و مدیران ارشد شهرداری تهران را ایفا کرده تا جایی که پرویز پرستویی و محمدباقر قالی باف در این سال ها، چند باری به بهانه های مختلف در برنامه های گوناگون در کنار یکدیگر دیده شده اند.

پرستویی اندکی قبل از انتخابات 92، در همایش حامیان قالی باف هم شرکت کرد. هرچند او در همان مراسم اعلام کرد که نمی دانسته قرار است به همایشی انتخاباتی بیاید اما با تعریف و تمجید از قالی باف، اهداف برگزارکنندگان همایش را به طور کامل تامین کرد. پرستویی گفت: به آقای قالیباف ارادت دارم؛ البته وی کارهایی را در رابطه با رزمندگان انجام داده است که دوست ندارد مطرح شود.

او گفت: بعد از مطالعه کتاب بابانظر فهمیدم که قالیباف در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها نیز شهردار بوده است.

ارتباط ویژه پرستویی با شهرداری تهران به واسطه حضور پسر او در مترو تا جایی پیش رفته که متروی تهران در اقدامی غیرمتعارف و عجیب و غریب، اسفندماه 94 برای یکی از آخرین فیلم های پرستویی – بادیگارد – مراسم تجلیل برگزار کرده و هدایای ویژه ای هم به آنها تقدیم کرد! مترو در این مراسم، از همه عوامل فیلم بادیگارد دعوت کرده بود. به علاوه، شرکت مترو برای این فیلم اکران ویژه هم گذاشته بود.