1

آیا دبیر جشنواره توضیحی برای ادعای این فیلمساز جوان دارد؟؟⇐فیلمم به بخش مسابقه جشنواره کوتاه راه یافت اما توقیف شد و حذف شد!!!

سینماروزان: شبهات مرتبط با حذف برخی از آثار از جشنواره های ایرانی به دلیل زیرپا گذاشتن خطوط قرمز مدتهاست ادامه دارد ولی روال کار این طور بوده که این حذف قبل از ورود آثار به بخشهای اصلی جشنواره صورت میگرفت.

با این حال شاهین حق‌شعار یک فیلمساز جوان که با فیلمی به نام «هوک» متقاضی حضور در بخش مسابقه جشنواره کوتاه امسال بوده مدعی شده فیلمش بعد از پذیرفته شدن در بخش مسابقه این جشنواره، توقیف و حذف شده است!!!

حق شعار در متنی اجتماعی نوشته است: فیلم کوتاه «هوک» به کارگردانی شاهین حق‌شعار به بخش مسابقه داستانی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت اما ارشاد تشخیص داد(؟؟!) یا من نمی‌فهمم یا مخاطبان جشنواره! و توقیف شد، حذف شد، رد شد.

این فیلمساز جوان ادامه داده است: دلم می سوزه برای کسی که پشت اون میز تو ناکجا آباد شغلش توقیف فیلم کوتاه فیلمسازان جوونه. شغلش ناامید کردن کارگردانان تنهاییه که با خون دل فیلم ساختن، بدون امکانات، بدون هیچ حمایتی، با دستان خالی!

چطور میشود فیلمی به جشنواره ای راه یافته و بعد توقیف و حذف شود؟؟ آیا صادق موسوی که همزمان با ریاست انجمن سینمای جوانان دبیری جشنواره کوتاه را هم برعهده دارد، پاسخی بر ادعای این کارگردان دارد؟

متن اجتماعی احسان حق شعار کارگردان «هوک»
متن اجتماعی شاهین حق شعار کارگردان «هوک»