1

آیا حین تصادف باران کوثری یک مرد هم در خودروی او بوده؟+عکس

سینماژورنال: باران کوثری بازیگر سینمای ایران جمعه صبح در راه عزیمت به لوکیشن فیلم تازه اش “هفت ماهگی” دچار تصادفی شد که به بستری شدنش در بیمارستان دی منجر شد.

به گزارش سینماژورنال یکی از اولین رسانه هایی که خبر این اتفاق را مخابره کرد خبرگزاری دولتی “ایرنا” بود.

این خبرگزاری در گفتگو با مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خبر از این داده بود که حین این تصادف، مردی که همراه باران کوثری بوده جان خود را از دست داده است.

خبر ابتدایی که از مرگ مرد همراه باران می گوید
خبر ابتدایی که از مرگ مرد همراه باران می گوید

این خبر تا حوالی ظهر یکشنبه 19 مهرماه روی خروجی خبرگزاری ایرنا بود اما بعد از آن خبر به این صورت تصحیح شد که همراه مرد  باران، در جریان تصادف فقط مصدوم شده است!

خبر تغییر یافته که مرگ جای خود را به مصدومیت داده
خبر تغییر یافته که مرگ جای خود را به مصدومیت داده

این دوگانگی و اینکه به فاصله چند ساعت یک مرده به مصدوم تغییر وضعیت می دهد این پرسش را پیش روی مخاطب قرار می دهد که بداند واقعیت ماجرا چیست؟

همراه باران دختری بوده که فقط مصدوم شده

منصور لشکری قوچانی تهیه کننده “هفت ماهگی” در این باره به سینماژورنال می گوید: همراه باران کوثری یکی از دوستان صمیمی اش بوده که البته ایشان یک دخترخانم است.

وی ادامه می دهد: در جریان تصادف، این دختر که کنار باران نشسته بود دچار آسیب دیدگی جزیی می شود که ساعاتی کوتاه بعد از انتقال به بیمارستان ترخیص می شود.

این تهیه کننده خاطرنشان می سازد: البته که خبرگزاری موردنظر در انعکاس خبر دچار اشتباه شده و برای همین خبر را تغییر داده اما همچنان خبر دارای ایرادیست که امیدواریم هر چه زودتر تصحیح شود.