1

آیا بدحسابی با عرب‌نیا باعث توقف تولید درام جنایی فرزاد موتمن شده است؟/موتمن پاسخ می‌دهد

سینماژورنال: فرزاد موتمن کارگردان تجربه گرای سینمای ایران اخیرا درگیر تولید یک درام جنایی شده است.

به گزارش سینماژورنال این درام جنایی “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” نام دارد که تصویرسازی دراماتیکی است که از قتل یک دختر دانشجو در پل مدیریت در چهار سال قبل.

اخیرا تولید این پروژه در میانه فیلمبرداری به ناگاه متوقف شد و همین توقف تولید شایعاتی را رقم زد درباره عدم پای‌بندی تهیه‌کننده به توافقات مالی با بازیگران عامل تعطیلی پروژه شده است.

گفته می‌شد یکی از اولین بازیگرانی که به دلیل عدم پای بندی تهیه کننده به قول و قرارهای مالی از ادامه کار سرباز زده فریبرز عرب‌نیا بوده است.

فرزاد موتمن کارگردان “آخرین بار…” در بخشی از تازه‌ترین گفتگویش با “اعتماد” درباره دلایل تعطیلی این پروژه می گوید: اتفاق‌هايي افتاد كه ترجيح مي‌دهم فعلا درباره آنها سكوت كنم و اجازه بدهم كار همين‌طور پيش برود و به نتيجه برسد.

تداعی خاطرات “چ”؟

عرب‌نیا پیش از این در جریان فیلمبرداری پروژه “چ” ابراهیم حاتمی ‌یا هم به دلیل مشکلات مالی ایجاد شده رفتاری کاملا خشن و به اعتقاد برخی غیراخلاقی از خود بروز داد و در آخرین روزها از جلوی دوربین رفتن سرباز زد و همین باعث شد که حاتمی کیا برای نماهای انتهایی از بدل استفاده کند.

حالا در “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” گویا باز هم مشکلات ناشی از عدم پرداخت به موقع اقساط دستمزدها باعث شده پرداخت دستمزدها عقب بیفتد و این امر ناراحتی عرب نیا و ممانعت وی از حضور در برابر دوربین را موجب شده است.

ژاله صامتی، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، محمدرضا غفاری و بهاران بنی‌احمدی از دیگر بازیگران فیلمند.