1

آیا احمدی‌نژاد بیش‌فعال است؟ آیا او خیلی کم می‍‌‌خوابد؟/عضو تیم انتخاباتی‌اش پاسخ می‌دهد…

سینماژورنال: حدود دو سال بعد از پایان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد همچنان حجم فراوانی از گلایه ها و انتقادات است که نسبت به عملکرد او وجود دارد.

 به گزارش سینماژورنال بخش عمده این گلایه ها و البته پاسخگویی نزدیکان احمدی نژاد به آنها، آن قدر بار ژورنالیستی دارند که بتوانند زمینه هایی شوند برای تولید آثار کوتاه و مستند سینمایی.

 در یکی از تازه ترین اظهارنظرات پیرامون احمدی نژاد، یکی از چهره های نزدیک وی به نام ابوالحسن فقیه که به واسطه حضور در تیم انتخاباتی احمدی نژاد تا ریاست سازمانهای هلال احمر و بهزیستی هم پیش رفته بود نکات تازه ای را درباره رییس جمهور محبوبش بیان کرده است.

 هدفمندی یارانه ها آرزوی دولت اصلاحات بود!

فقیه در گفتگو با سیامک رحمانی و هیوا یوسفی در “تماشاگران امروز” با طرح این ادعا که هدفمندی یارانه ها جزو آرزوهای دولت اصلاحات بوده است می گوید: یادم است در سال 84 و در ابتدای حضور محمود احمدی نژاد در ریاست جمهوری، روزنامه “شرق” یک مصابحه مفصل با رییس جمهور قبل از ایشان داشته و پرسیده بود چه کاری را آرزو داشتی انجام دهی و نتوانستی و وی نیز گفته بود هدفمندی یارانه ها.

وی ادامه می دهد: این در واقع آرزوی همه روسای جمهور قبل بود اما تنها کسی که توانست آن را عملی کند احمدی نژاد بود.

 احمدی نژاد پدر خودش و کابینه را درآورد

ابوالحسن فقیه در بخشی دیگر از این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا احمدی نژاد بیش فعال است و خیلی کم می خوابد بیان می دارد: خواب ایشان کم است ولی کاری است و بیماری نیست. بالاخره تعهدی که آن زمان به کار داشت باعث کم خوابی شده بود و البته پدر خودش و کابینه اش را درآورد. به گزارش سینماژورنال وی می افزاید: او این روزها هم با وجودی که کار سیاسی نمی کند غیر از روزهایی که به دانشگاه می روند صبح زود به دفتر می آیند و همین الان هم پرکاری سابق را دارند.

 احمدی نژاد نامه مکتوب نوشت که جلوی جدا کردن دختران و پسران را بگیرید

این چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد درباره ماجرای جدایی دختران و پسران در برخی دانشگاهها بیان می دارد: همه این ماجراها که دست ایشان نبود. بالاخره وزیری بود که زیر بار مسئولیت کارهایش نمی رفت. این را سرچ کنید و ببینید که احمدی نژاد نامه مکتوب نوشت برای آقای کامران دانشجو که جلوی جدا کردن دختران و پسران را بگیرید و این راه حل نیست.

فقیه ادامه می دهد: اما هر چیزی که احمدی نژاد می خواست که آن طور پیش نمی رفت. ما اعتقاد داریم هر چه فضا بازتر باشد مردم راحتترند و خودشان بهتر می توانند انتخاب کنند.