1

آگهی ترحیم رامبد جوان در دفتر بازیگر قدیمی سینمای ایران!!!

سینماژورنال: نخستین تجربه کارگردانی سام قریبیان با عنوان “360 درجه” در کنار تلاشهای نه چندان موفق سازنده اش برای ساخت یک نوآر ایرانی طنازیهای خاص خود را دارد.

به گزارش سینماژورنال اصلی ترین طنازیها هم بازمی گردد به تصویرسازی متفاوتی که فیلم از دو کاراکتر اصلی “گناهکاران” آخرین فیلم فرامرز قریبیان ارائه می کند.

فرامرز قریبیان از زندان سردرآورده

سام که خود سناریست “گناهکاران” بود در بخشهایی از “360 درجه” سرنوشت دو شخصیت اصلی “گناهکاران” را به تصویر کشیده است.

در “360 درجه” می بینیم که شخصیت اول “گناهکاران” یعنی پلیسی خشن و بدرفتار اما کاریزماتیک داستان که توسط فرامرز قریبیان ایفا می شد حالا در زندان به سر می برد و البته که همچنان در زندان هم با هیچ کس سر سازش ندارد!

آگهی ترحیم رامبد جوان

اما اینکه چرا این پلیس به زندان افتاده هم زمانی مشخص می شود که در بخشی از داستان وارد چاپخانه شخصیتی با بازی حبیب اسماعیلی می شویم؛

در بخشی از فیلم بر روی یک آگهی ترحیم که در چاپخانه این شخصیت چاپ شده زوم میشود؛ آگهی ترحیمی که تصویر رامبد جوان را بالای آن می بینیم.

360 درحه
سلفی از پشت صحنه “360 درجه” با حضور فرامرز قریبیان

قتل رامبد توسط فرامرز؟!

و البته که یادمان نرفته رامبد جوان ایفاگر کاراکتر مکمل “گناهکاران” بود یعنی همان پلیس فاسدی که تمامی قتلهای پیاپی فیلم را برنامه ریزی کرده بود!

در “360 درجه” این طور القا میشود که پلیس شماره 1 یعنی قریبیان شخصا پلیس فاسد یعنی رامبد جوان را از بین برده و حالا خودش به زندان افتاده و انتشار آگهی چاپش هم به حبیب اسماعیلی تهیه کننده و بازیگر سالهای دور سینمای ایران واگذار شده است!

آقازاده “خط ویژه” هم سر از زندان درآورده!!!

به گزارش سینماژورنال اما این تمام طنازیهای سام نیست. او سرنوشت کاراکتری که خودش در “خط ویژه” ایفا کرده بود را نیز در “360 درجه” نشان داده است.

آقازاده لمپن مآب “خط ویژه” این روزها در زندان به سر می برد و حتی در زندان هم از ورّاجیها و حرّافیهای بیخودش دست برنمی دارد و البته همین ورّاجیهاست که در ابتدای فیلم عصبانیت پلیس شماره 1 “گناهکاران” یعنی قریبیان را موجب می شود!!!