1

آلبوم موسیقی فروتن دو ماه دیگر منتشر می‌شود

سینماژورنال: محمدرضا فروتن بازیگر سینمای ایران که سالها پیش از این و در درام عاشقانه “شب یلدا” به آوازخوانی هم پرداخته بود و البته چند سال قبل هم برای “متروپل” کیمیایی آواز خوانده بود، به زودی مجموعه ای از قطعات خود را در قالب یک آلبوم به بازار عرضه می کند.

به گزارش سینماژورنال بابک زرین آهنگساز این آلبوم با اشاره به اینکه از سال 89 درگیر تولید این اثر بوده است به “برنا” گفت:  تولید آلبوم فروتن از سال ۸۹  آغاز شده و اشعار افشین یداللهی در کنار آهنگسازی بنده و تنظیم سیروان خسروی در این آلبوم به موفقیت فروتن کمک کرده است.

وی ادامه داد: فروتن با اتکاء به شهرت خود می‌توانست آلبومش را منتشر کند اما دست نگه داشت و اطلاعات موسیقایی خود را با آموزش و یادگیری سازهای پیانو، دف و تنبک افزایش داد تا هرچه بیشتر به بهتر شدن آلبوم خود کمک کند.

این آهنگساز افزود: البته این آلبوم روزهای پایانی دریافت مجوز را طی می‌کند و امیدوارم طی دو ماه آینده وارد بازار موسیقی شود.

زرین با اشاره به اشتیاق فروتن برای یادگیری موسیقی گفت: افراد مشهور و چهره های دیگری وجود دارند که نه سواد موسیقایی دارند و نه با بزرگان همکاری داشته و فقط با تکیه بر شهرت خود قطعاتی را منتشر می‌کنند که در ‌‌نهایت با استقبال هم روبرو نمی‌شوند. اما تصور می‌کنم در رابطه با محمدرضا فروتن اتفاق دیگری بیفتد و مردم وی را علاوه بر بازیگر به عنوان خواننده هم بپذیرند.