1

آقای حیدری! آن روزها که ضجه می‌زدند این برنامه‌ریزی غلط است می‌آمدی و درود می‌فرستادی/دیشب ۵ هزار نفر در سالن بودند و کسی کارتشان را کنترل نمی‌کرد

سینماژورنال: اتفاقات ناراحت کننده شب گذشته در کاخ جشنواره و تجمع آدمهای بی ربط به هنر و رسانه در کاخ برای تماشای “لنتوری” رضا درمیشیان نشست امروز صبح کاخ را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش سینماژورنال نیما حسنی نسب منتقد و روزنامه نگاری که چندی قبل با نگارش یادداشتی تمامیت خواهی برخی اعضای هیات مرکزی انجمنی موسوم به منتقدان خانه سینما را به چالش کشیده بود امروز در نشست فیلم نفس به گلایه از مدیران دبیرخانه فجر و به خصوص محمد حیدری پرداخت که در روزهای گذشته نتوانستند جلوی ورود افراد غیرمرتبط به کاخ جشنواره را بگیرند.

اگر یک بار بگویید نمی‌آییم و یکی از جلسات خالی می‌ماند این مشکل به وجود نمی‌آید
حسنی نسب گفت: دیشب نزدیکیهای صبح ما از اینجا رفتیم و درود بر شرف این بچه ها که 10 صبح اینجا هستن. اگر یک بار بگویید نمی آییم و یکی از جلسات خالی می ماند این مشکل به وجود نمی آید.
وی ادامه داد: عوامل فیلم “نفس” را راه نمی دادند به نشست اما دیشب 5 هزار نفر در سالن بودند و کسی کارتشان را کنترل نمی کرد.

آقای حیدری! امسال چند هزار کارت صادر شده؟
این روزنامه نگار با اشاره به کنترلهای صبحگاهی و رهایی سالن در ساعات شبانگاهی بیان داشت: کارت مرا گرفتند و چهره نگاری میکنند که تصویر خودم هست یا نه. آخر 10 صبح من آمده ام برج چه غلطی بکنم؟
وی سپس خطاب به دبیر جشنواره بیان داشت: آقای حیدری! امسال چند هزار کارت صادر شده؟ اما برای عکاس بولتن کارت صادر نشده. قبلا بچه ها را می آوردن امسال بچه ها با بیبی سیتر(پرستار) می آیند.

حسنی نسب در پایان گفت: آن روزها که در کانالهای تلگرامی ضجه می زدند این برنامه ریزی غلط است آقای حیدری می آمد و درود می فرستاد که رسیدگی می شود. کو آن رسیدگی؟