1

آقازاده دو عضو گروهک منافقین؛ تصویربردار مستند جنسی مطبوع(!) رسانه‌های دست راست!؟

سینماروزان: در ادامه تولید مستندهای جنسی توسط جوانان نورس دست راستی، به تازگی مستندی با نام “ایکسونامی” از همین جوانان رونمایی شده؛ مستندی که با تبلیغ گل‌درشت بر سر استفاده از یک پورن‌استار به دنبال جلب مخاطب است!!!

با این کاری نداریم که چرا در دل افشاگری‌های منتج از مفاسد اقتصادی و تاثیر آن بر بیکاری و بدکاری بسیاری از جوانان ایرانی، نورسان راستی به دنبال بازنمایی روند انقلاب جنسی آن هم در آمریکا و از زبان یک پورن‌استار هستند؟؟

مساله اینجاست که رسانه‌های دست راستی که اغلب کمدی‌های بفروش سینماها را به‌خاطر استفاده از شوخی‌های اروتیک می‌نوازند نه تنها کمترین نقدی به “ایکسونامی” وارد نکرده‌اند بلکه به طور دنباله‌دار هم رپورتاژهایی را برای این فیلم رفته‌اند.

عجبا که این اتفاق در شرایطی افتاده که کارگردان جوان این مستند در گفتگو با “جام جم” اعتراف کرده به استفاده از آقازاده دو عضو گروهک منافقین به‌عنوان تصویربردار “ایکسونامی”.

محسن آقایی کارگردان “ایکسونامی” میگوید: بالا رفتن قیمت دلار به ما اجازه نمیداد یک گروه حرفه‌ای آمریکایی را برای تولید جمع کنیم و برای همین گشتیم دنبال ایرانی‌هایی که در آمریکا زندگی می‌کنند تا اعتماد حداقلی شکل گیرد.

کارگردان “ایکسونامی” ادامه داد: یک دختر جوان ایرانی پیدا کردیم که هم تصویربردار بود و هم کارگردان و هم حاضر بود اجاره دوربینش را خیلی کمتر از ما بگیرد. فقط یک مشکل کوچک داشت؛ پدر و مادرش عضو سازمان مجاهدین خلق بودند و ما تازه اواخر آشنایی مان، این را فهمیدیم!!