1

آغاز پیش فروش بلیتهای فیلم نوروزی عطاران بدون افزایش قیمت

سینماژورنال: بعد از “کوچه بی نام” که با احتساب شروع فوق العاده اش قطعا نوروز هم روی پرده خواهد ماند پیش فروش بلیتهای کمدی نوروزی “من سالوادور نیستم” هم آغاز شد.

به گزارش سینماژورنال هرچند شنیده هایی درباره افزایش قیمت بلیت در سال آینده طرح شده اما پیش فروش بلیتهای فیلم نوروزی “سالوادور…” با همان قیمت سابق انجام میشود.

“من سالوادور نیستم” که از حضور رضا عطاران به عنوان بازیگر اصلی سود می برد از چهارشنبه 5 اسفند ماه در 30 سینما روی پرده می رود.

پیش فروش بلیتهای “سالوادور…” بدون افزایش قیمت از امروز آغاز شد و تمامی مخاطبانی که از طریق سینماتیکت نسبت به پیش خرید بلیت اقدام کنند در قرعه کشی تورهای مسافرتی اسپانسر فیلم شرکت داده خواهند شد.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان با اعلام این خبر به “ایسنا” گفت: به روال کارهای قبلی که داشتیم تدارک ویژه ای برای اکران این فیلم دیده ایم و از امروز پیش فروش بلیت های «من سالوادور نیستم» در سایت سینماتیکت آغاز می شود و اسپانسر فیلم (تعطیلات رویایی) تورهای ویژه داخلی و خارجی برای خریداران بلیت طی روزهای باقی مانده تا اکران در نظر گرفته که به قید قرعه اهدا خواهد شد.

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی هستند و حضور ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ در این فیلم سینمایی یکی از نکات قابل توجه آن است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و…