1

آغاز پیش‌فروش بلیتهای جشنواره با تعطیلی تحویل حضوری بلیتها(!) و بدون تعیین تکلیف فیلمهایی که هنوز نسخه کاملشان به دبیرخانه نرسیده؟؟؟

سینماروزان: معاون اجرایی جشنواره سی و هشتم فجر از سی دی ماه به عنوان زمان شروع پیش فروش بلیتهای جشنواره گفته ولی به غیر از تعطیلی

روال تحویل حضوری بلیتها که لابد متاثر از شرایط جامعه است(؟) مشخص نیست چگونه امکان پیش فروش بلیت بدون مشخص بودن فهرست کامل فیلمها ممکن است؟؟

عزت الله علیزاده معاون اجرای فجر گفت: پیش فروش بلیتهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان مردمی از ساعت 12روز دوشنبه 30 دی‌ماه سال جاری آغاز و تا ساعت 18چهارشنبه دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. سازمان ها و نهادها می‌توانند روزهای جمعه و شنبه (4 و 5 بهمن ماه) با مراجعه به سامانه فروش بلیت به آدرس www.Fajrticket.ir بلیت‌های مورد نظر را تهیه کنند. هر شخص مجاز خواهد بود تا با کدملی خود، دو سری بلیت از طریق سامانه به آدرس www.Fajrticket.ir پیش‌خرید کند. بلیت‌های کلیه افرادی که اقدام به  پیش‌خرید کرده‌اند، بر مبنای آدرس‌ و زمان‌های اعلام شده توسط متقاضیان در سامانه پیش‌فروش، در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، 5 تا  7 بهمن‌ماه از طریق پیک تحویل داده خواهد شد.

فارغ از اینکه برخلاف سالهای قبل که امکان تحویل حضوری بلیت به مخاطبان وجود داشت، امسال کلا بساط تحویل حضوری جمع شده این نکته که چگونه و براساس کدام فهرست بناست به مخاطبان بلیت بفروشند هم جای پرسش است؟

جشنواره امسال هرچند 22 فیلم در بخش مسابقه دارد ولی برخی از فیلمهای این بخش در مسیر فیلمبرداری قرار دارند و بعید است به جشنواره برسند و از همین رو 5 فیلم رزرو برای این بخش اعلام شده. حالا مخاطبی که بناست برای پیش خرید بلیت، پول دهد چطور باید بداند که برای کدام فیلم پول میدهد؟ فیلمی که نامش اعلام شده ولی فیلمبرداریش به نیمه هم نرسیده؟؟؟ یا فیلمهای رزرو؟؟؟ آیا بلیت فروشی برای یک محصول و درنهایت نمایش محصولی دیگر، حرفه ای و شرعی ست؟؟

چرا دبیرخانه فجر هرچه سریعتر به صاحبان فیلمهای بخش مسابقه اولتیماتوم نمیدهد که تکلیف حضور را مشخص کنند؟؟

آخر این چه روالیست که بعد از 38 دوره باز جشنواره است که باید آویزان افراد متصلی باشد که چون فیلمی در مسیر تولید دارند حتما باید نامشان در بخش مسابقه بیاید به این امید که شاید به جشنواره برسند؟؟؟

برای احترام به مخاطبان هم که شده هرچه زودتر و قبل از پیش فروش بلیت، تکلیف فیلمهایی که نسخه کاملشان به دبیرخانه نرسیده را مشخص کنید. فرقی ندارد با یک راپرتچی طرف باشیم یا با یک بزکچی، همه باید در برابر مقررات، یکی باشند و باید قبل از فروش بلیتشان به مخاطب، بگویند فیلمشان به فجر میرسد یا نه!؟