1

آغاز فیلمبرداری فصل دوم “در حاشیه” با تکیه بر شوخی با “پاپیون” و “فرار از زندان”!!

سینماژورنال: فیلمبرداری فصل دوم سریال “در حاشیه” مهران مدیری از ابتدای هفته آغاز شد.

به گزارش سینماژورنال فصل دوم این سریال در همان لوکیشن فصل اول-واقع در بلوار ارتش- ولی با تغییر دکور و تبدیل آن به سلولهای زندان فیلمبرداری می شود.

تمامی داستان فصل دوم در زندان می گذرد و در این بین درباره معضلاتی مانند اعتیاد، چک برگشتی، مهریه های بالا و درگیریهای خیابانی طنزپردازی می شود.

آغاز فصل دوم با دستگیری پرسنل بیمارستان

گویا داستان فصل دوم از انتهای فصل اول آغاز میشود یعنی زمانی که تخلفات موجود در بیمارستانی که مرکز رویدادهای فصل اول را تشکیل می داد سبب ساز آن می شود که تعدادی از پرسنل این بیمارستان دستگیر شده و بعد از محاکمه به زندان بیفتند.

در زندان رویارویی این کارمندان سابق بیمارستان با متهمین قدیمی زندان است که بخش اصلی خلق موقعیتهای کمدی را شکل می دهد.

شوخی با “پاپیون” و “فرار از زندان”

شنیده شده در فصل دوم “در حاشیه” شوخیهایی هم صورت می گیرد با برخی از آثار سینمایی و تلویزیونی معروف مرتبط با فرار از زندان و از جمله فیملهای “پاپیون” و “فرار از زندان آلکاتراز” و همچنین مجموعه دیدنی “فرار از زندان” محصول شبکه فاکس.

فصل دوم “در حاشیه” در 30 قسمت ساخته خواهد شد و البته منطبق با نظرات مخاطبان ممکن است توسعه یابد.

سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، مهران غفوریان، جواد رضویان، فلامک جنیدی، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی،  رضا فیض‌نوروزی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی ‌از جمله بازیگران فصل دوم “در حاشیه” هستند.