1

آغاز فاز تبلیغاتی «قاتل اهلی»+طرح یک ادعا درباره قاتل شهیدان رجایی و باهنر+عکس

سینماروزان: اگر این روزها سری به پردیسهای مهم پایتخت و از جمله پردیس آزادی زده باشید حتما با اعلانهایی متمرکز با یک دست خون‌آلود مواجه شده اید؛ اعلانهایی که در توضیح آنها نوشته شده: قاتل اهلی از هر قاتلی خطرناکتر است چون او را دوست داریم!!!

به گزارش سینماروزان این اعلانها که کاملا اشاره دارد به فیلم «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی مربوط است به اولین فاز تبلیغاتی این فیلم که به همت منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم استارت خورده است.

«دوست داشتنی بودن قاتل اهلی» مسأله ای بود که حین تولید و بعدتر زمان رونمایی بحث برانگیز در جشنواره هم بارها از سوی این تهیه کننده بر آن تأکید شده بود و حالا نیز مشخص شده مهمترین شعار تبلیغاتی فیلمی که پرویز پرستویی نقش اصلی آن را بازی میکند همین است.

لشکری قوچانی مدتی بعد از رونمایی اعلانهای تبلیغاتی فیلم متنی دوپهلو و تا حد زیادی پرسش برانگیز را هم در صفحه اجتماعیش منتشر کرد؛ متنی که در آن ادعا شده است در هشتم شهریور60 شهیدان رجایی و باهنر توسط یک قاتل اهلی-مسعود کشمیری- به شهادت رسیده اند.

لشکری قوچانی نوشت: قاتل اهلى كيست؟ شهيد رجايى و شهيد باهنر ، توسط قاتل اهلى به شهادت رسيدند. ميگويند كه خيلى ها پشت سر اين «قاتل اهلى» نماز ميخواندند، قاتلى كه تا چند روز بعد از بمب گذارى، شهيد اعلام شد!!! تا نفوذى بودنش افشا شد… خيانت قاتل اهلى از جاسوسان به مراتب بيشتر است، چون ما به او اعتماد داريم چون او را دوست داريم و حتى اگر تخصص نداشته باشد، پشت نقاب ريا مخفى ميشود و به قول شهيد بهشتى «كسي كه تخصص ندارد و مسئوليتى را قبول ميكند تعهد ندارد» و چقدر از افراد بدون تخصص و به‌ظاهر متعهد، لطمه و صدمه خورديم پس در هر جايگاه مديريتى از متخصص ترين فرد آن مديريت استفاده كنيم، نداشتن تخصص به سرعت لو مي‌رود و …

وی ادامه داد: فيلم سينمايى «قاتل اهلى» هشدارى جدى به حضور قاتلين اهلى در كشور است و بدون افراد نفوذى ، هيچ ترور فيزيكى و غير فيزيكى انجام نميشود. دبير شوراى امنيت ملى كشور يك نفوذى بود كه بعد ترور و به شهادت رساندن رئيس جمهور و نخست وزير و … از ايران گريخت.

این تهیه کننده افزود: فيلم سينمايى «قاتل اهلى» علاوه بر جذابيتهاى سينمايى، قاتلين اهلى اقتصادى، اجتماعى و حتى قاتلین اهلی عشق را به تصوير مي‌كشد. اگر دغدغه اين نفوذيها نبود هيچگاه «قاتل اهلى» ساخته نمى شد. قاتل اهلى كيست؟

قاتل اهلی
اولین اعلان «قاتل اهلی»