1

آشتی کنان جیرانی و بازیگر زن “پارک وی” با حمایت یک شرکت خودروساز؟!+عکس

سینماژورنال: روزنامه سینما به سردبیری فریدون جیرانی اولین جشن خود که در آن بهترین های جشنواره فجر معرفی خواهند شد را اواخر فروردین ماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماژورنال در این جشن که یک شرکت خودروساز حامی برگزاری آن است، برترین های جشنواره فجر به انتخاب هیات داوران روزنامه سینما معرفی خواهند شد.

نکته جالب مربوط به هیات داوران روزنامه سینما به ریاست ناصر تقوایی آن است که به غیر از حضور مینا اکبری دبیر شورای نویسندگان این روزنامه و چهره هایی چون همایون پایور، غلامرضا موسوی، حسین مهکام و فیروز دولت آبادی، بیتا فرهی بازیگر زن سینمای ایران هم در آن حضور دارد.

آگهی ترحیم به سفارش فرهی
فرهی که بیش از هر چیز به خاطر بازی در “هامون” مهرجویی چهره شد، هشت سال قبل در فیلمی به کارگردانی جیرانی به نام “پارک وی” بازی کرد ولی نتیجه نهایی همکاری با جیرانی مطلوب وی نبود چرا كه در اكثر صحنه هاي دلهره اي فيلم كه فرهي در آن خصور داشت مخاطب به جاي آنكه وحشتزده شود مي خنديد و اين  صحنه هاي هارور به كمدي ناخواسته تبديل شده بود كه همین دلخوری شديد فرهی را موجب شد و سبب ساز آن گردید که این بازیگر زن حین اکران اثر با ارسال یک آگهی نمادین برای تنها روزنامه سینمایی آن دوران، مرگ هنری خود را اعلام کرد!!

به نظر می رسد حضور بیتا فرهی در هیات داوران روزنامه جیرانی که غلامرضا موسوی تهیه کننده “پارک وی” هم در آن حضور دارد، می تواند نوعی آشتی کنان میان این دو نفر تلقی شود و هیچ بعید نیست به زودی همکاری مشترکی میان این دو نفر شکل گیرد.

بیتا فرهی و نیما شاهرخ شاهی در نمایی از "پارک وی"
بیتا فرهی و نیما شاهرخ شاهی در نمایی از “پارک وی”

 

آگهی جشن روزنامه جیرانی با حضور بیتا فرهی
آگهی جشن روزنامه جیرانی با حضور بیتا فرهی