1

آزمایش عجیب یک پزشک روی بیمار خود+عکس

سینماژورنال: با پایان تصویربرداری «آسپرین»  مراحل فنی این مجموعه آغاز شد. این مجموعه روایتگر داستان پزشکی است که آزمایشی عجیب را بر روی بیمار خود انجام می دهد.

کاراکتر پزشک را در این سریال فرخ نعمتی ایفا میکند و ایفای کاراکتر بیمار هم برعهده علیرام نورایی بازیگر “قلاده های طلا” بوده است.

به گزارش سینماژورنال مجموعه ویدئویی معمایی جنایی «آسپرین» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی اواخر بهار در تهران کلید خورد و تصویربرداری فصل اول آن که شش قسمت دارد، به تازگی پایان یافته است. فصل دوم سریال نیز 10 قسمت دارد که پس از دریافت پروانه ساخت جلوی دوربین خواهد رفت.

به تازگی مراحل فنی سریال آغاز شده است و بر همین اساس، صداگذاری توسط جواد غلامرضایی آغاز شده و تدوین را حمید سلیمیان عهده‌دار شده است. موسیقی سریال را نیز رامین کوشا در آمریکا می‌سازد.

اين سريال در شبکه نمايش خانگي توزیع خواهد شد و بازيگران فصل اول آن فرخ نعمتي، عليرام نورايي، رضا أخلاقي راد، سلمان فرخنده، ميثم راسفر، رضا بادامچي و (بازيگر خردسال) ناديا نجفي هستند.

يك بازيگر زن ایتالیایی به نام ایزابلا پیکیونی از چهره‌های عرصه نمایش این کشور هم در سریال “آسپرین” بازی کرده است.

لوکيشن هاي اصلي اين مجموعه در تهران هستند و تصویربرداری از ساختمانی در منطقه جردن آغاز شده و در چند منطقه دیگر ادامه یافت.

آسپرین
فرخ نعمتی و علیرام نورایی در نمایی از “آسپرین”

«آسپرين» بعد از «ماتادور» دومین سریال نجفی محسوب می شود و روايتگر داستان پزشکي است که تصميم مي گيرد روي يکي از بيماران مرد خود آزمايشي عجيب انجام دهد، ولي در نهايت اتفاقاتي مي افتد که همه چيز را از کنترل خارج و شرايط عجيب و غريبي ايجاد مي کند…

نجفي ساخت فيلم هاي سينمايي «چارسو» و «حرکت اول» را نيز در کارنامه خود دارد.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: مدير تصویربرداري: فرشاد گل سفيدي، طراح گريم: عظيم فراين، طراح صحنه: اميرحسین حداد، طراح لباس: گلاره جورقاني، صدابردار: محمد كيان ارثي، مشاور فيلمنامه: مريم بهرامي، مدير توليد: حميد سليمي، آهنگساز: رامين كوشا، برنامه ريز: رضا سخايي، دستيار اول كارگردان: پروين مقدمي، جلوه هاي ويژه: شركت حركت اول، مدير جلوه هاي ويژه: سعيد گرمابداري، منشي صحنه: پرستو مدانلو، مدير تداركات: رضا دهقان، دستيار نويسنده: بهاره رامتين راد، جانشين توليد: مصطفي مبيني،مشاور رسانه ای:هادی داداشی، طراح وبسایت (Aspirin-series.com) و تیتراژ: علی جدیدی.