1

آزاده نامداری و همسر دومش همه چیز را گفتند؛ از آشنایی هفت سال قبل‌شان به واسطه یک مدیر ارشد تلویزیون تا ماجرای عصبانیت همسر دوم از یکی از پستهای اینستاگرام نامداری، توصیه صبحگاهی همسر دوم به نامداری و…+عکس

سینماژورنال: سجاد عبادی دومین همسر آزاده نامداری بعد از فرزاد حسنی است.

به گزارش سینماژورنال عبادی فرزند یکی از مدیران دولتهای سازندگی و اصلاحات است ولی نامداری سعی زیادی دارد بگوید وی آقازاده نیست.(اینجا  و اینجا را بخوانید)

شاید خیلیها ندانند که عبادی از هفت سال پیش و مدتها قبل از آن که نامداری با حسنی ازدواج کند خواستگارش بوده!

نامداری درباره این خواستگاری به “زندگی ایده آل” گفت: سال 87 به واسطه دوستان مشترکمان که در آن زمان در تلویزیون مشغول به کار بودند که یکی از آنها از مدیران ارشد تلویزیون بود به هم معرفی شدیم و چندبار همدیگر را دیدیم. چون در یک دوره زمانی بود که من به شدت مشغول انجام فعالیت های گوناگون تلویزیونی و … بودم و اصلا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمی کردم، خیلی پیش نرفتیم و بعد از گذشت مدتی ارتباط مان قطع شد.

نامداری با اشاره به اینکه همان آشنایی اولیه عبادی هم برای ازدواج بوده ادامه داد: ایشان از همان ابتدا با پیشنهاد ازدواج جلو آمدند اما همان طور که گفتم من در آن سال ها اصلا شرایطش را نداشتم.

این مجری تلویزیون افزود: متاسفانه اتفاق نیفتاد چون من در آن سالها ابدا دوست نداشتم ازدواج کنم و به ایشان هم گفتم من الان به درد ازدواج نمی خورم وگرنه بهترین فرد هستید که بخواهم یک روز با او ازدواج کنم…

اواخر شهریور خیلی اتفاقی همدیگر را دیدیم و اواسط مهر ازدواج کردیم

به گزارش سینماژورنال نامداری درباره ارتباط مجدد با عبادی گفت: ارتباط ما قطع شد تا اواخر شهریور 94 که خیلی اتفاقی همدیگر را دیدیم و اواسط مهر ازدواج کردیم و دو ماهی هم هست زیر یک سقف زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

زندگیم را در اختیار سجاد گذاشته ام

این مجری تلویزیون تاکید کرد: من تا پیش از ازدواج با سجاد اختیار زندگیم را به هیچ بشری نداده بودم اما از وقتی با سجاد ازدواج کردم کاملا زندگیم را در اختیار ایشان گذاشته ام.

وی ادامه داد: مثلا اجازه نمیدهم کارهای روزمره ام را کسی غیر از خودم انجام دهد مثلا اداره کردن صفحه اینستاگرام توسط خودم برایم مهم است اما بعد از ازدواج با سجاد بارها پیش آمده بگویم که سجاد فلان پست را بگذارد.

در جایی دیگر نامداری اظهار داشت: در حقیقت این صفحه اینستاگرام برای هر دویمان است.

آخرین باری که نامداری که همسرش را عصبانی کرده

به گزارش سینماژورنال نامداری درباره آخرین باری که همسرش از وی عصبانی شده بیان داشت: یک بار که سجاد خواب بود من نیمه شب یک پست در اینستاگرام گذاشتم و وقتی فردا صبح از خواب بلند شد خیلی ناراحت شد.

گویا همین مساله باعث شده عبادی صبحگاهان و شامگاهان قبل ار خواب به نامداری توصیه های لازم درباره پست نگذاشتن را بکند. نامداری گفت: خیلی وقتها که سجاد میخواهد صبحها سرکار برود با شبها قبل خواب می گوید توروخدا فردا صبح بلند نشوم ببینم یک پست گذاشتی.

آزاده نامداری و سجاد عبادی
آزاده نامداری و سجاد عبادی

مدتها حس نومیدی داشتم

به گزارش سینماژورنال از آن طرف سجاد عبادی همسر دوم نامداری هم با اشاره به اینکه آشنایی مستقیم قبلی با نامداری نداشته گفت: من از همان ابتدا با نیت ازدواج جلو رفته بودم.

وی در پاسخ به اینکه چطور میشود بدون شناخت از نامداری، از همان اول قصدش ازدواج بوده باشد بیان کرد: به هر حال ما دوستان مشترک زیادی داشتیم و در فضاهای مشترک زیادی چه در تلویزیون و چه در پروژه های دیگر خانم نامداری را دیده بودم و شناخت اولیه و حتی میتوانم بگویم تا حدودی کامل وجود داشت.

عبادی درباره ربط رشته کاریش که مدیریت روابط عمومی دانشگاهی به نام مهرالبرز است که پدرش قائم مقام آن است با تلویزیون که از سوی وی فضای کاری مشترک با نامداری قلمداد شده اظهار داشت: در حقیقت من چه در گذشته و چه در حال  حاضر یک سری دوستان نزدیک دارم که همیشه طی این سالها همکاریهای جسته و گریخته ای با آنها و خود تلویزیون داشته ام و در پروژه های مختلف در قالب مشاوره یا برنامه هایی که نیاز به ارتباط با خارج از کشور داشته اند با آنها همکاری می کنم.

عبادی درباره حال و هوایش بعد از جواب رد شنیدن هفت سال قبل از نامداری گفت: واقعا و عمیقا خیلی سخت بود برایم و دوستانی که در جریان بودند میدانند من مدتها چه حال و هوا و حس نومیدی داشتم.